فروش پستي آموزش تلفظ دقيق لغات زبان انگليسي bbc learning english pronunciation tips ارجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی آموزش تلفظ دقیق لغات زبان انگلیسی bbc learning english pronunciation tips ارجینال

  • بهمن ۲۴ام, ۱۳۹۱

آموزش تلفظ دقیق لغات زبان انگلیسی bbc learning english pronunciation tips ارجینال

توضیحات درباره آموزش تلفظ دقیق لغات زبان انگلیسی bbc learning english pronunciation tips ارجینال :
تا کنون چند بار اقدام به یادگیری تلفظ صحیح لغات انگلیسی کرده اید ؟

آیا از لهجه بد خود رنج می برید ؟!

اگر این گونه است چاره کارتان اینجاست .

توضیحات محصول :

یکی از بزرگترین مشکلات زبان آموزان ناتوانی در تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی می باشد زیرا معمولآ استادان آموزش زبان هر یک با لهجه خاص خود لغات را تلفظ می کنند در نتیجه زبان آموزان به همان شکل لغات را فرا می گیرند. فیلم آموزشی pronunciation tips به شما تلفظ صحیح و دقیق لغات زبان انگلیسی را آموزش می دهد. این مجموعه توسط bbc learning english منتشر شده که یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت مستند و فیلم های آموزش زبان می باشد. شما می توانید از این مجموعه به عنوان مرجع تلفظ لغات استفاده کنید زیرا تلفظ تمام لغات موجود در آن به صورت کاملآ استاندارد می باشد. این مجموعه به صورت یک فیلم آموزشی بوده و نکته ی قابل توجه در رابطه آن طریقه ی آموزش استاد به زبان آموزان می باشد زیرا گوینده به گونه ای رفتار می نماید که گویی در مقابل شما ایستاده و در حال آموزش به شما می باشد. تا به حال کتاب ها و نرم افزارهای بسیار زیادی در رابطه با آموزش جدول فونتیک زبان انگلیسی ساخته شده اما هیچ کدام از آنها به صورت کامل نمی توانند تلفظ دقیق لغات را به شما آموزش دهند. اما در این مجموعه به عنوان مثال برای آموزش حرف فونتیک / ?/ ابتدا شکل آن نمایش داده می شود و سپس گوینده به صورت کاملآ سالم و استاندارد آنرا تلفظ می کند و سپس تعدادی لغت را در رابطه با این حرف فونیک تلفظ می نماید در نتیجه شما علاوه بر آشنایی دقیق و کامل با حروف فونتیک طریقه ی تلفظ لغات آنرا نیز فرا میگیرید. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به نمایش حرکات لب ها و زبان در هنگام تلفظ با دو دوربین مختلف اشاره نمود و همچنین به دارا بودن ویدیوهای آموزشی و کتاب های الکترونیک با فرمت pdf اشاره کرد که محتوا این کتاب ها شامل نکات فیلم های آموزشی ، کویز ها ، تمرینات و … می باشد .

برچسب:
فیلم آموزشی تلفظ لغات زبان انگلیسی,فیلم اموزشی تافل,فیلم اموزشی زبان انگلیسی,نرم افزار اموزش زبا,ازمون تافل,دانلود bbc learning english,دانلود bbc learning english pronunciation tips,دانلود pronunciation tips,دانلود فیلم کمک اموزشی زبان انگلیسی,دانلود فیلم آموزشی تلفظ دقیق لغات زبان انگلیسی bbc learning english pronunciation tips,دانلود فیلم اموزش تلفظ لغات انگلیسی,دانلود فیلم اموزش زبان,دانلود فیلم اموزش زبان انگلیسی,دانلود فیلم اموزشی نحوه تلفظ لغات انگلیسی جدول حروف فونتیک زبان انگلیسی,دانلود فیلم اموزشی ایلتس,دانلود فیلم اموزشی تلفظ لغات زبان انگلیسی,دانلود فیلم اموزشی زبان انگلیسی,دانلود نرم افزار اموزش زبان,دانلود کتاب اموزش زبان انگلیسی,دانلود دیکشنری انگلیسی

ش م : ۱۵۵/۲۲۱۵۴

نحوه خرید آموزش تلفظ دقیق لغات زبان انگلیسی bbc learning english pronunciation tips ارجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش تلفظ دقیق لغات زبان انگلیسی bbc learning english pronunciation tips ارجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۰۰۰ تومان
خرید آموزش تلفظ دقیق لغات زبان انگلیسی bbc learning english pronunciation tips ارجینال


برچسب ها : , , , , , , , ,