خريد آموزش زبان خارجي( rosetta stone version 3.5 ( level 1.2.3.4&5 آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید آموزش زبان خارجی( rosetta stone version 3.5 ( level 1.2.3.4&5 آنلاین

  • بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۱

آموزش زبان خارجی( rosetta stone version 3.5 ( level 1.2.3.4&5

توضیحات درباره آموزش زبان خارجی( rosetta stone version 3.5 ( level 1.2.3.4&5 :
آموزش زبان خارجی( rosetta stone version 3.5 ( level 1.2.3.4&5

۹۵۰ ساعت آموزش ، همراه با راهنمای فارسی

روش رزتا استون چیست ؟

هیچ گونه فلش کارت،دیکشنری ویا تمرین برای حفظ کلمات نیاز ندارید .

این نرم افزار از ترکیب عکس ها ، متن و صدا بهره می جوید که با پیشرفت زبان آموزان سطح آموزش نیز بالاتر رفته و بدون استفاده از قاعده گرایی ، ترجمه و با حفظ کردن ، کلمات مخفف و گرامرهای کاربردی را می آموزد و به شما این امکان را میدهد تا درزبان جدید فکر کنید . همانند زمانی که بچه بودید و بادریافتن محیط اطراف صحبت کردن را به صورت غریزی یاد گرفتید . روش ما نیز چنینن محیطی را برای شما فراهم می آورد .

این روش ، روش غوطه وری پویا نامیده می شود . هدف آموختن زبان ها ی مختلف به شیوه ای که زبان مادری را فرا گرفته اید،می باشد . با احاطه کردن شما با کلمات ، عکس ها و صدای گوینده های بومی ، روش ما به شما اجازه می دهد تا به صورت طبیعی از کلمات و عبارت ها به جملات و مکالمه ها پیشرفت کنید .

سطوح

همه زبان ها به جز لاتین ، مجموعه کلمات وجملات یکسان با ترتیب یکسانی دارند .

در نسخه ۳ از سه تا پنج سطح آموزشی موجود بوده ، لذا مطالبی که در زبان های مختلف پوشش داده می شود ، با یکدیگر متفاوت می باشد ، هر سطح به صورت جداگانه موجود است .

سطح ۱ :

از چهار درس ۱ تا ۴ تشکیل شده ، در هر کدام سی دقیقه درس و پنج تا پانزده فعالیت موجود می باشد . این سطح که قراراست یک پایه ای از کلمات بنیادی وساختارهای زبانی اساسی درست کند .حدود ۲۴ ساعت برای کامل کردن دوره پیشنهادی رزتااستون زمان نیاز دارد . با شروع ازکلمات ساده ای مانند دختر – پسر -مرد وزن .سپس یادگیری اعداد ، مقایسه ها ، صفات ، اسم ها، زمان آینده و گفتن ساعت ادامه می یابد . هر درس ازیک مکالمه ۱۰ دقیقه ای به نام milestone تشکیل شده است .

۴ درس این سطح شامل : مبناهای زبان ،احوالپرسی و معرفی،کارومدرسه و خرید می باشد .

سطح ۲ :

از چهار درس ۵ تا ۸ تشکیل شده که حدود ۲۴ ساعت طول می کشد تا به شما گشتن اطراف خود را درحالی که کلمات و ساختارهای اساسی زبان از سطح یک را فرا می گیرید، آموزش دهد . قواعد بیشتری شامل زمان حال ، گذشته وساختار امری پوشش داده شده ، مباحثی شمال جهت ها ، نوشتن نامه ، کلمات محل کار، عذرخواهی ها ، حالات احساسی و انتقادکردن را نیز در بر می گیرد . همانند سطح ۱،هردرس با یک milestone ده دقیقه ای همراه می باشد .

۴ درس این سطح شامل : مسافرت ، گذشته و آینده ، دوستان وزندگی اجتماعی و غذا خوردن وتعطیلات میباشد .

سطح ۳ :

چهاردرس پایانی (۹ تا ۱۲) را دربرگرفته که به منظورکمک به ارتباط با دنیای اطراف و تقویت اصول زبان و مهارت های محاوره ای که در دوسطح پیشین فرا گرفتید. سطح سوم کلمات بیشتر و عمیق تر،شامل اصطلاحات گیاه شناسی ، اصطلاحات مربوط به آشپزخانه ،چگونگی شرح عقاید و نظرات خود با جزئیات و چگونگی صحبت در مورد سیاست ، مذهب و تجارت را به شما آموزش میدهد ، در اینجا نیز مانند دو سطح پیش ،هر درس شامل یک milestone ده دقیقه ای بوده که در آن کاربر دریک مکالمه شبیه سازی شده شرکت میکند .

۳درس این سطح شامل : خانه وسلامتی ، زندگی وجهان ، کارهای روزمره و مکان ها واتفاقات می باشد .

سطح ۴ و ۵ :

فعلا برای زبان های انگلیسی آمریکایی ، اسپانیایی آمریکای لاتین و آلمانی موجود می باشد .

این دوسطح ساختارهای جملات پیچیده تر ، زمان های دیگری از فعل ، افعال بی قاعده و کلمات بیشتری را آموزش میدهد ، بعضی تقویت ها در تمارین زبان شامل روش جدیدی برای تطبیق جملات وشناسایی ریشه و پایان اسم ها و افعال صورت گرفته است .

audio companion : در ۹ ژئوئن ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد و آنچه را که با استفاده از نرم افزار درکامپیوتر فرا گرفته اید ، تقویت می کئد که قابلیت جابجایی و اجرا برروی cd و یا mp3 player را دارد .

شامل یک عدد دی وی دی

نحوه خرید آموزش زبان خارجی( rosetta stone version 3.5 ( level 1.2.3.4&5 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش زبان خارجی( rosetta stone version 3.5 ( level 1.2.3.4&5 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۵۵۰۰ تومان
خرید آموزش زبان خارجی( rosetta stone version 3.5 ( level 1.2.3.4&5


برچسب ها :