فروش photoshop cs3 me اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش photoshop cs3 me اورجینال

  • بهمن ۸ام, ۱۳۹۱

photoshop cs3 me اورجینال

توضیحات درباره photoshop cs3 me اورجینال :
مجوز:۶-۰۰۶۲-۰۱۲۱۵۷
۱۳۸۹/۱۰/۲۱
این نسخه از این نرم افزار ویژگی های بسیار متنوع و زیادی را دارد. در این نسخه ابزارهای متعدد زیادی برای استفاده کاربران قرار داده شده است که به وسیله آن ها کاربران به راحتی قادر به طراحی و ساخت تصاویر مختلف گرافیکی خواهند بود.

معرفی برخی از ویژگی های جدید نرم افزار adobe photoshop cs3 extended 10.0 middle east :
– قابلیت تایپ مستقیم فارسی و سایر زبان های آسیایی : قابلیت منحصر به فردی که تنها در نسخه های middle east فتوشاپ قرار دارد که کاربران فارسی زبان بدون نیاز به نرم افزار کمکی ( فارسی ساز و .. ) می توانند فارسی تایپ کنند !
– قابلیت منحصر به فرد ویرایش و خلق سه بعدی تصاویر و متون با پشتیبانی کامل از فرمتهای نرم افزارهای برتر سه بعدی ساز دنیا همچون ۳d studio max و …
– قابلیت منحصر به فرد ویرایش فیلم ها و فرمتهای ویدیویی ! اکنون شما قادر به ویرایش فریم های فایلهای ویدیویی خود از داخل محیط adobe photoshop cs3 extended خواهید بود ! با قابلیت پشتیبانی از فرمتهای mpeg,mov, avi, mpeg-4, flv, 3g, flc و …
– قابلیت منحصر به فرد smart filters : قابلیت جدید کار با فیلتر ها که به شما در اضافه کردن، ویراستن و حذف فیلتر ها از تصاویر به صورت آنی و لحظه ای کمک می کند کیفیت تصاویر حاصله را تا حداکثر ممکن بالا نگاه می دارد .

– ابزار قدرتمند refine edge tool : قابلیت انتخاب و برش آیتم ها در تصاویر بسیار آسان تر در قیاس با نسخه های پیشین، میزان خطا بسیار پایین تر در برش، اتوماسیون بسیار بالاتر و هوشمندتر شدن نرم افزار در این زمینه و کیفیت بسیار بالای تصویر حاصله در قیاس با نسخه های پیشین .
– محیطی راحت تر و کاراتر برای کار با نرم افزار : استفاده از حداکثر فضای مونیتور برای بسط و ویرایش تصاویر بزرگ همراه با حفظ تمامی ابزارهای فوتوشاپ در کنار محیط .
– مدیریت سریعتر و انعطاف پذیر تر بر پروژه های طراحی خود توسط نرم افزار قدرتمند adobe bridge cs3
– پشتیبانی عالی از فرمتهای hdr یا high dynamic range
– پشتیبانی تعداد بسیاری از فرمتهای رایج تصویری برای ساخت و ویرایش مانند psd, bmp, cineon, jpeg, jpeg2000, openexr, png, targa, and tiff و …
– کیفیت بسیار بالای پرینت تصاویر توسط نرم افزار .
– zoom قدرتمند با بهره گیری از فن آوری نرم افزار flash کمپانی adobe که کیفیت تصاویر را به گونه ای قابل توجه بالا می برد .
پشتیبانی خوب از فایلهای pdf کمپانی adobe .

نحوه خرید اینترنتیphotoshop cs3 me اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت photoshop cs3 me اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۰۰۰ تومان
خرید photoshop cs3 me اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,