فروش **گزارش کار از کارآموزي کارخانه ارد-مهندسي صنايع -کنترل پروژه** | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش **گزارش کار از کارآموزی کارخانه ارد-مهندسی صنایع -کنترل پروژه**

  • دی ۱۸ام, ۱۳۹۱

**گزارش کار از کارآموزی کارخانه ارد-مهندسی صنایع -کنترل پروژه**

توضیحات درباره **گزارش کار از کارآموزی کارخانه ارد-مهندسی صنایع -کنترل پروژه** :
کارخانجات تولیدی بعد از اخذ پروانه بهره برداری آماده هستند تا کالای ورودی را گرفته و شروع به کار کنند کارخانه آرد نیز بعد از اخذ این پروانه آماده دریافت گندم است تا شروع به فعالیت کند . و چون امروزه کل خرید گندم به وسیله اداره غله خریداری می شود اکثر کارخانجات آرد سازی با قرارداد با اداره غله کشور تعیین سهمیه می شوند . کارخانجات بسته به ظرفیت تولید کارخانه با اداره غله قرارداد می بندند سهمیه بر اساس تعهد سهمیه داده می شود .
گندم آورنده با حواله های اداره غله کشور وارد کارخانه آرد می شود با مقداری که حواله تعیین کرده به آن آرد داده می شود و رسیدی از کامیون دار می گیریم . با اخذ رسید از راننده کامیون مقدار حواله آرد داده می شود مقدار حقوق کارخانه آرد بر اساس تنی آردی است که در آخر ماه تحویل داده میشود .
دستمزد آسیابانی به وسیله سازمان حمایت از تولید و مصرف کننده تعیین می گردد و به وسیله اداره غله وجه آن پرداخت می شود .

شرح عملکرد بخش اداری
گندم با کامیون هایی که راننده آن حواله ای از اداره غله به دست دارد وارد کارخانه می شود . راننده به بخش اداری مراجعه کرده و وارد دفتر مدیر تولید و یا سر شیفت می شود .
مدیر تولید کسی که تمامی مراحل کارخانه را اعم از دریافت گندم و تولید آرد و تحویل آن کنترل می کند . از طرف اداره غله به کارخانه دار سه دفتر مخصوص داده می شود به نام دفاتر واردات گندم , دفتر روزنامه و دفتر معین که در دست مدیر تولید است .
کارخانه ابتدا گندم وارد شده را وزن می کند بعد آن را تخلیه کرده و ذخیره می کنند .
اداره غله گندمی را که فرستاده تمامی مشخصات آن را که ضایعات آن مشخص شده و مشخصات آرد تولید شده تحویلی را در حواله ای که توسط راننده فرستاده شده مشخص کرده . پس در حواله میزان آرد تحویلی ونوع آرد آن مشخص شده تحویل مدیر تولید داده می شود . مدیر تولید تمام مشخصات حواله را وارد دفتر واردات گندم می کند که شامل شماره حواله , تاریخ ورودی ,وزن خالص گندم , میزان افت آن نوشته می شود .
در دفتر روزنامه نیز ریز ریز حواله ها با تمامی جزئیات آن در طی روز صادر می شود نوشته می شود . گندم بدین شکل پذیرفته می شود و در کارخانه تبدیل به آرد می شود .
حال برای تحویل آرد :
اداره غله حواله ای می دهد که کارخانه آردی با این مشخصات در اختیار خریدار قرار دهد. خریدار وارد کارخانه شده و به مدیر تولید مراجعه می کند . مدیر تولید بر اساس میزان حواله , تولید کارخانه , مقدار مورد نیاز خریدار را به صورت ماهانه یا روزانه یا هفته ای این مقدار آرد تحویل بگیرید . پس خریدار راننده کامیونی را معرفی می کند و مقدار درخواستی وارد کامیون کرده و تحویل داده می شود و رسیدی از کامیون یا راننده اخذ می شود که به آن رسید تعیدیه تحویل میزان حواله نامیده میشود . که این اطلاعات یعنی اطلاعات آرد صادر شده در دفتر روزنامه ثبت می شود .

این پروژه کارآموزی در ۳۲ صفحه عرضه شده هم اکنون شما می توانید این پروژه کارآموزی را سفار ش داده و درب منزل دریافت نمایید

نحوه خرید اینترنتی**گزارش کار از کارآموزی کارخانه ارد-مهندسی صنایع -کنترل پروژه** :
لطفاً برای خرید سریع و راحت **گزارش کار از کارآموزی کارخانه ارد-مهندسی صنایع -کنترل پروژه** بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۰۰۰ تومان
خرید **گزارش کار از کارآموزی کارخانه ارد-مهندسی صنایع -کنترل پروژه**


برچسب ها : , , , , , ,