فروش کتاب الکترونيک يادگيري زبان انگليسي از طريق تصاوير ( english through pictures ) – بصورت pdf و به زبان انگليسي | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش کتاب الکترونیک یادگیری زبان انگلیسی از طریق تصاویر ( english through pictures ) – بصورت pdf و به زبان انگلیسی

  • بهمن ۲۶ام, ۱۳۹۱

کتاب الکترونیک یادگیری زبان انگلیسی از طریق تصاویر ( english through pictures ) - بصورت pdf و به زبان انگلیسی

توضیحات درباره کتاب الکترونیک یادگیری زبان انگلیسی از طریق تصاویر ( english through pictures ) – بصورت pdf و به زبان انگلیسی :
این کتاب الکترونیکی به زبان آموزان کمک می‌کند تا به سریع‌ترین و بهترین روش – یعنی از طریق تصاویر– به زبان انگلیسی حرف بزنند و بنویسند.

این کتاب شامل عکس هایی است که به به کررات در زندگی روزمره با آن مواجه می شوید که در زیر هر عکس عبارت انگلیسی آن نوشته شده است.این کتاب را شاید بتوان یکی از بهترین کتاب ها برای یادگیری هر چه سریعتر انگلیسی دانست به دلیل اینکه نیروی ذهن در تجسم اجسام دیده شده برای بخاطر سپاری عبارات بسیار قوی است .این کتاب عکس ها را به شکلی ساده و تعداد زیاد در کنار هم قرار داده است و شما با ورق زدن آن می توانید به سرعت تعداد زیادی لغت و اصطلاح کاربردی و ساده را بیاموزید.
در این کتاب کلماتی که بیش‌ترین‌ترین استفاده را در زبان انگلیسی دارند، انتخاب شده و آن‌ها را برای معنی‌کردن سایر لغات به کار برده‌اند تا بتوانید با الگوبرداری از آن‌ها راحت‌تر جملات مورد نظر خود را بسازید و بهتر حرف بزنید.

یادگیری انگلیسی به کمک تصاویر تا کنون توانسته است به هزاران نفر زبان انگلیسی را آموزش دهد و به نوعی این روش امتحان خود را پس داده است.

شما هم می‌توانید این روش را امتحان کنید.

این کتاب الکترونیکی شامل ۵۱۸ صفحه با فرمت pdf در یک سی دی ارائه میشود !

نحوه خرید کتاب الکترونیک یادگیری زبان انگلیسی از طریق تصاویر ( english through pictures ) – بصورت pdf و به زبان انگلیسی :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کتاب الکترونیک یادگیری زبان انگلیسی از طریق تصاویر ( english through pictures ) – بصورت pdf و به زبان انگلیسی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۵۰۰ تومان
خرید کتاب الکترونیک یادگیری زبان انگلیسی از طریق تصاویر ( english through pictures ) - بصورت pdf و به زبان انگلیسی


برچسب ها : , , , , , , , ,