فروش پستي soldiers: heroes of world war ii | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی soldiers: heroes of world war ii

  • بهمن ۲۴ام, ۱۳۹۱

soldiers: heroes of world war ii

توضیحات درباره soldiers: heroes of world war ii :
یک بازی استراتژیک و اکشن با گرافیک بسیار بالا که داستان آن در جنگ جهانی دوم بوقوع می پیوندد. بازی تا حدودی شبیه سری commando است اما با دنیایی تفاوت!
[imc:pic2]
اما چرا میگویم با دنیایی از تفاوت؟

در طول بازی شاهد این تفاوتها خواهید بود: سربازان می توانند در داخل ساختمانها مخفی شوند، و وقتی در حال انجام هیچ کاری نیستند می توانید تفنگ آنها را بر شانه و سیگارشان را در دهان ببینید. حتی پکهایی که به سیگار می زنند با جزنیات تمام با خروج دود به تصویر کشیده می شود.

زمانی که سربازان مخفی شده اند و می خواهند از پشت یک پنجره شروع به تیراندازی کنند، می بینید که اول پنجره را میشکنند و بعد شروع به شلیک می کنند.

می توانید نیروها را مستقیماً هدایت کنید یا اینکه به آنها دستور بدهید که مسلماً در حالت اول خیلی راحت تر خواهید بود چرا که نیروها کاملاً توسط شما و با استفاده از موس و کیبورد حرکت داده خواهند شد.

درباره ریزه کاریهای گرافیکی بازی این موارد را هم در نظر بگیرید: وقتی به یک نفر در بالای برج شلیک می کنید، از بالا به پایین پرت می شود یا وقتی داخل ساختمانی که کسی در آن حضور دارد، نارنجک می اندازید شاهد خواهید بود که فرد یا افراد حاضر در داخل ساختمان به بیرون پرت می شوند. وقتی ماشینی در پمپ بنزینمشغول سوختگیری است، با منفجر کردن آن شاهد یک زنجیره از انفجارها خواهید بود که با ریزترین جزئیات به تصویر کشیده می شوند.
[imc:pic3]
محیط بازی و شهرها با جزئیات بسیار طراحی شده اند. درشهر تعداد زیادی ساختمان می بینید که همگی قابل ورود هستند. افراد میتوانند در درختها مخفی شوند یا تانکها می توانند دیوارها را خراب کنند یا از روی درختها رد شده و درخت را سرنگون کنند.

تنوع بالایی در سلاحهای بازی دیده می شود، بیش از ??? نوع سلاح از آْمریکا، آلمان، روسیه و انگلستان در بازی وجود دارد که شامل انواع سلاحهای دستی تا نارنجک و موشک انداز می شود. همچنین می توانید سلاحهای ماشینهای زرهی و تانکها را نیز بردارید و حمل کنید.

می توانید خودرویی را برای خوداز دشمن غنیمت بگیرید و با آن به ادامه جنگ بپردازید همچنین میتوانید برای سوختگیری به پمپها مراجعه کنید یا اینکه سوخت مورد نیازتان را از دیگر ماشینها تأمین کنید! اگر گلوله های تانکتان تمام شد، جایی برای تأمین مجدد آن می توانید بیابید!

soldiers: heroes of world war ii دارای حدود ?? مرحله است که در هر یک باید عملیاتی خاص را انجام دهید. بازی برای علاقه مندان به سبک اکشن استراتژیک یک انتخاب عالی است و پیشنهاد می کنم از دستش ندهید.

دارای مجوز بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

http://ircg.ir/sn/foreignergames?sn=foreignergames&search[title]=soldiers%3a+heroes+of+world+war+ii&search_submit=%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%ac%d9%88

مناسب برای گروه سنی ??+

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

* ویندوز xp
* cpu: pentium 4 2ghz or athlon 2000+ and above
* گرافیک: ??mb
* رم: ???mb
* فضای مورد نیاز روی هارد دیسک: ???gb

نحوه خرید soldiers: heroes of world war ii :
لطفاً برای خرید سریع و راحت soldiers: heroes of world war ii بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۵۰۰ تومان
خرید soldiers: heroes of world war ii


برچسب ها : , , , , , ,