فروش پستي nba 2k9 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی nba 2k9

  • دی ۲۷ام, ۱۳۹۱

nba 2k9

توضیحات درباره nba 2k9 :
جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار زیبای nba 2k سرانجام پس از حضوری بسیار موفق در جمع کنسول های ps2,ps3 و xbox 360 سرانجام نسخه ۲۰۰۹ این بازی مطرح برای pc نیز نسخه منتشر شد.لازم به ذکر است که طی ۷ سال اخیر سری بازی های nba 2k پرفروش ترین بازی های بسکتبال در سراسر دنیا بوده اند.هم اکنون فروشگاه جوان امروز محصول فوق را در قالب ۲ عدد dvd به شما پیشنهاد می کند.

این در حالیست که بازی بسیار پرطرفدار nba live محصول شرکت ea دیگر هرگز برای pc منتشر نخواد شد و از نسخه ۲۰۰۹ تنها برای ps3/xbox 360 منتشر خواهد شد که در غیاب این بازی بزرگ بسکتبال، nba 2k9 بی رقیب به عنوان زیباترین بازی بسکتبال pc خواهد درخشید !

از ویژگی های منحصر به فرد و عالی این بازی برای pc بهره گیری از گرافیک فوق العاده hd یا high-definition با رزولوشن پخش بسیار بالا که نتیجه اش چهره ها و بازی بسیار طبیعی خواهد بود است!
لازم به ذکر است که طی ۷ سال اخیر سری بازی های nba 2k پرفروش ترین بازی های بسکتبال در سراسر دنیا بوده اند ! این بازی بهترین شبیه سازی را در سری بازی های بسکتبال با gameplay بسیار روان داراست که میتواند به خوبی لذت یک بازی بسکتبال را برای بازیکنان به ارمغان آورد.

ویژگی های منحصر به فرد بازی nba 2k9 :
– بهره گیری از سیستم بسیار بالای گرافیکی ۲k hd که هم اکشن و هم گرافیک بالایی را با خود به ارمغان می آورد و می تواند یک بازی بسیار واقع گرایانه از بسکتبال را شبیه سازی کند .
– بهره مندی از جدیدترین سیستم های روز دفاعی و هجومی بسکتبال ، شوت های بسیار دقیق و زیبا توسط بازیکنان مطرح .
– هوش مصنوعی بسیار بالای بازی بسکتبال که هم همتیمی های شما و هم حریفتا از هوش بسیار بالایی همانند یک بازی کن واقعی بسکتبال برخوردار است .

مشخصات بازی:
– سازنده : کمپانی visual concepts
– ناشر : کمپانی ۲k sports
– تاریخ انتشار : oct 20, 2008
– رده بندی ژانر : ورزشی، بسکتبال
– میزان دشوار بودن : متوسط .
– زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی :حدود نیم ساعت.
– درجه بندی esrb در مورد محتوای بازی : e – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .

http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignergames&search%5btitle%5d=nba+2k9&search_submit=%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%ac%d9%88

نحوه خرید اینترنتیnba 2k9 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت nba 2k9 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۲۰۰ تومان
خرید nba 2k9


برچسب ها : , , , , , ,