فروش پستي family album usa | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی family album usa

  • بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۱

family album usa

توضیحات درباره family album usa :
مجموعه آموزشی family album usa

family album usa نام یک مجموعه نمایشی / آموزشی است که در ۲۶ قسمت سعی دارد بسیاری از جملات و کلمات پرکاربرد انگلیسی را در قالب نمایش به زبان آموزان سطح متوسط آموزش دهد .

family album usa یکی از قدیمی ترین مجموعه های اموزش زبان ویدئویی در جهان است که با وجود گذشت قریب ?? سال از ساخت آن ؛ هنوز هم اثر بخشی خود را دارد. این مجموعه آموزشی / داستانی با محوریت مرد عکاسی است که برای تهیه عکس های کتابش به شهر های مختلف آمریکا سفر می کند و در حین این سفرها ؛ با آدم های مختلف آشنا می شود . گفتگو های این افراد در قسمت های ابتدایی با استفاده از افعال و کلمات عمومی تر صورت می گیرد و با جلوتر رفتن داستان ؛ سطح کلمات نیز بیشتر می شود . در واقع شما حین تماشای family album usa ؛ یک مجموعه داستانی را دنبال می کنید که توئمان بسیاری از کلمات و جملات انگلیسی را نیز فرا میگیرید .

line مجموعه آموزشی family album usa

مجموعه family album usa در بیش از ?? قسمت تهیه و ساخته شده است . با مشاهده این مجموعه ؛ بسیاری از جملات مورد نیاز برای برقراری ارتباط با افراد در حالات مختلف را فرا میگیرد . family album usa می تواند کمک بسیار مناسبی در جهت افزایش قدرت شنوایی شما باشد .

این مجموعه ۲ حلقه دی وی دی می باشد

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

نحوه خرید family album usa :
لطفاً برای خرید سریع و راحت family album usa بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۷۰۰۰ تومان
خرید family album usa


برچسب ها : , , , , , ,