فروش پستي گنجينه ي کتابهاي فارسي | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی گنجینه ی کتابهای فارسی

  • دی ۵ام, ۱۳۹۱

گنجینه ی کتابهای فارسی

توضیحات درباره گنجینه ی کتابهای فارسی :
تعداد دیسک : ۱ دی وی دی

این مجموعه شامل ۷ بسته (بخش) می باشد، که هر بسته شامل صدها کتاب است. بخش زیادی از این مجموعه به ادبیات فارسی اختصاص دارد و بخش های دیگر آن مربوط به علوم مهندسی و پزشکی می باشد. نکته ی جالب این است که این مجموعه واقعاً بسیاری از کتاب های فوق العاده کمیاب را نیز پوشش داده است و بدون شک کسانی که حتی کتاب نمی خوانند از داشتن این مجموعه پشیمان نخواهند شد، چرا که بخش های بسیار جالبی درباره ترفند های کامپیوترو مطالب جالب بسیاری درباره ی روانشناسی و غیره در این مجموعه وجود دارد. حتی متن اصلی و انگلیسی کتابی جنجالی مانند قلعه ی حیوانات که در ایران یافت نمی شود نیز در این مجوعه علاوه بر متن فارسی آن گذاشته شده است. در زیر بخش های اصلی این مجموعه آمده است:
۱) اشعار و ادبیات قدیم – ۲) پزشکی – ۳) کامپیوتر و تکنولوژی – ۴) – رمان – ۵) مذهبی – ۶) عمومی و متفرقه – ۷) تاریخ – ۸) داستان – ۹) علوم غریبه – ۱۰) نقد و بررسی – ۱۱) کامپیوتر و تکنولوژی – ۱۲) مذهبی – ۱۳) عمومی و متفرقه – ۱۴) تاریخ – ۱۵) سیاسی – ۱۶) الکترونیک – ۱۷) محیط زیست – ۱۸) محیط زیست

بخش های فرعی این مجموعه عبارتند از:

۱۹) برنامه ریزی – ۲۰) اقتصاد – ۲۱) علمی – ۲۲) فلسفه – ۲۳) فرهنگ – ۲۴) هنری – ۲۵) کشاورزی – ۲۶) مدیریت – ۲۷) مهندسی برق – ۲۸) مهندسی مکانیک – ۲۹) نمایشنامه و فیلم نامه – ۳۰) روانشناسی – ۳۱) ریاضیات – ۳۲) شیمی – ۳۳) ورزشی – ۳۴) زندگینامه

توضیحات اضافه: (اگه حوصله ندارید نخونید)

امروزه کتاب های الکترونیکی به واقعیت پیوسته اند و قطعاً بخشی از منابع کتابخانه های آینده را تشکیل می دهند و دارای امکاناتی منحصر به فرد می باشند.
با استفاده از کتاب های الکترونیکی ، نه تنها می توان بخشی از متن مورد نظر خود را برای استفاده های بعدی ذخیره کرد ، بلکه می توان با روش هایی الکترونیکی و بسیار سریع در تمام متن به جستجوی مطالب مورد نظر خود پرداخت.
کتاب های الکترونیکی ویژگی هایی دارند که نه تنها باعث صرفه جویی در وقت خواننده می شوند ، بلکه باعث شکوفایی خلاقیت های وی نیز می گردند. از جمله ، امکان تغییر اندازه ی متن و نوع خط متن. همچنین بسیاری از کتاب های الکترونیکی به ابزاری مجهز شده اند که به کاربران امکان می دهد که زیر پاراگراف های مورد نظر خود خط بکشند و یا نکاتی را یادداشت کنند. همچنین می توان صفحات مدنظر خود را برای مراجعات بعدی نشانه گذاری کرد.

نحوه خرید اینترنتیگنجینه ی کتابهای فارسی :
لطفاً برای خرید سریع و راحت گنجینه ی کتابهای فارسی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۴۰۰۰ تومان
خرید گنجینه ی کتابهای فارسی


برچسب ها : , , , , , ,