فروش پستي کارتون پلنگ صورتي(اورجينال)+اشانتيون مجموعه کارهاي مستربين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی کارتون پلنگ صورتی(اورجینال)+اشانتیون مجموعه کارهای مستربین

  • دی ۱۵ام, ۱۳۹۱

کارتون پلنگ صورتی(اورجینال)+اشانتیون مجموعه کارهای مستربین

توضیحات درباره کارتون پلنگ صورتی(اورجینال)+اشانتیون مجموعه کارهای مستربین :
شماره مجوز:۶۸۰۴۶

مجموعه کامل این کارتون زیبا با کیفیت صوت و تصویر عالی در قالب :۴dvd+اشانتیون مجموعه کارهای مستربین

یاد دوران کودکی بخیر!! کاراکتر کارتونی پلنگ صورتی شخصیت اصلی یکی از فیلم‌های سریالی کوتاه نقاشی متحرک می‌باشد. محبوبیت این شخصیت کارتونی باعث تولید چندین سری از فیلمهای کوتاه نقاشی متحرک شده‌است.پلنگ صورتی دوست خوب بچه های عزیر ( و همچنین بزرگترها!!)

این کارتون از معدود کارتون هایست که هیچ اثر منفی روی کودک شما ندارد(علی رقم بسیاری از کارتونهای توخالی کنونی) و حتی با خلق لحظاتی شاد ، مدتها او را سرگرم خواهد نمود.

تاریخچه: در اوایل دهه ???? فریز فرلنگ و دیوید دپاتی شرکتی تاسیس کردند به نام : دپاتی و فرلنگ اینترپرایزز روزی بلیک ادواردز(کارگردان فیلمهای پلنگ صورتی با حضور پیتر سلرز) به دپاتی پیشنهاد کرد از شخصیت پلنگ صورتی طرحی دراندازند که در عنوان بندی یکی از فیلمهای این مجموعه بکار گرفته شود. دپاتی و دستیارانش قریب به ??? طرح از این شخصیت در انداختند و عاقیبت همین پلنگ لاغر اندام صورتی مورد توجه قرار گرفت.
این طرح اصلی از آن شخصی بود به نام هالی پرات. این تکه کوچک روی یکی از فیلمهای پلنگ صورتی با حضور این شخصیت کارتونی قرار گرفت و بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفت.

نحوه خرید اینترنتیکارتون پلنگ صورتی(اورجینال)+اشانتیون مجموعه کارهای مستربین :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کارتون پلنگ صورتی(اورجینال)+اشانتیون مجموعه کارهای مستربین بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۹۲۰۰ تومان
خرید کارتون پلنگ صورتی(اورجینال)+اشانتیون مجموعه کارهای مستربین


برچسب ها : , , , , , ,