فروش پستي نسخه جديد قدرتمندترين نرم افزار انيميشن سازي (autodesk 3ds max 2011) اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار انیمیشن سازی (autodesk 3ds max 2011) اورجینال

  • اسفند ۱۴ام, ۱۳۹۱

نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار انیمیشن سازی (autodesk 3ds max 2011) اورجینال

توضیحات درباره نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار انیمیشن سازی (autodesk 3ds max 2011) اورجینال :
نرم افزار autodesk 3ds max قطعاً قدرتمندترین و معروفترین نرم افزار انیمیشن سازی است که مجموعه ایی از ابزارهای خلاق، جدید و هنرمندانه ایی را به کاربران خود هدیه میدهد. در این برنامه workflowها پیشرفت کرده اند و یک هسته ی گرافیکی شتاب دهنده به آن افزوده شده است که در کنار سایر ویژگیهای کارآمد آن قابلیتها و پروژه های شما را در تمام سطوح ارتقاء می بخشد و موجب پیشرفته قابل ملاحظه ایی در کارتان می گردد.

در این نسخه ابزارهایی قدرتمند ارائه شده که می توانید از مزایای خوب آنها بهره مند گردید. این ابزارها به استفاده از جدیدترین و آخرین پیشرفته های سخت افزاری کمک ارزنده ایی میکنند. بطورمثال شما می توانید از مزایای دینامیکهای اجسام سخت چندرشته ایی بهره ببرید. با کمک بافت متنوع چندبعدی می توانید اقدام به نقشه کشی پیشرفته و رنگ آمیزی کنید. علاوه بر آن با انجام یک مرحله ساده می توانید با سایر محصولات اتودسک تعامل خوبی برقرار کنید. این نرم افزار مزایای بسیار خوبی را برای تمامی هنرمندانی که در رشته ی انیمیشن سازی فعالیت می کنند به ارمغان می آورد و کلیه نیازهای آنها را پاسخگو می باشد، در نتیجه موجب افزایش تعداد سفارشات و ارتقاء سطح کیفی کار آنها می شود ضمن اینکه قادر به پیاده سازی سفارشات متنوع مشتریان آنها خواهند بود. طراحان می توانند با بهره گیری از ابزارهای کارآمد این مجموعه سریعاً ایده های خود را پیاده سازی کنند. از ویژگی های دیگر این برنامه قابلیت ذخیره فایلهای ۳ds max 2012 در فرمت ۳ds max 2011 است. بنابراین شما می توانند فایلهای ذخیره شده ی خود را در نسخه ۲۰۱۱ این برنامه اجرا کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی از طرح های ساده ی گرافیکی خود یک مدل سه بعدی بسیار زیبا بسازید. این برنامه به دلیل داشتن ابزارهای بسیار پیشرفته در ساخت بازی های رایانه ای و همچنین طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلم ها و بسیاری از پروژه های عظیم دیگر که به خلق یک مدل سه بعدی حرفه ایی نیازمند است مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین از این برنامه می توان برای ساخت انیمیشن، میکس و تدوین و متحرک سازی نیز بهره گرفت. در واقع تمامی ابزارهایی که شما برای ایجاد تصاویر شفاف و با کیفیت جهت شبیه سازی مدل هایی همچون مو، لباس و سایر قسمت ها نیاز دارید، در این برنامه معرفی شده است.

از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به توانایی ساخت و طراحی نمای سه بعدی از یک ساختمان اشاره نمود. در واقع مهندسان رشته ی عمران به راحتی میتوانند نقشه ی یک ساختمان را که با دیگر نرم افزار این شرکت یعنی اتوکد طراحی کرده اند وارد نرم افزار ۳ds max کنند و سپس اقدام به طراحی مدل سه بعدی از ساختمان موردنظر خود نمایند. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه طراحی ماتریال ها یا همان اجسام مشبک با وضوح بسیار بالا با استفاده از نگاشتهای جابجایی می باشد. علاوه بر این با استفاده از ویراشگر منحصر به فرد اجسام می توان مدل هایی باانواع بافت ها و اندازه های واقعی و پیچیدگی زیاد به دست آورد.

این برنامه قابلیتهای متنوع دیگری دارد که شامل: مدل سازی و ساخت جلوه های انیمیشنی پیشرفته، قابلیت بارگذاری و ذخیره پویانمایی شخصیت ها با استفاده از انواع اطلاعات بر پایه xml، قابلیت انجام رندر تکرار شونده با قدرت و کیفیت بسیار بالا، توانایی وارد کردن نقشه های طراحی شده با نرم افزار اتوکد و ساخت مدل سه بعدی آن و همچنین داشتن متریالها و نقشه های جدید می باشد.

علاوه بر آن دارای ابزارهایی برای حالت دهی و شانه زدن و نیز تجعد در طرح های پیچیده و ابزارهای جدید mapping برای ساخت اشکال هندسی است. با این برنامه می توانید انواع لباسها با توجه به جنس پارچه و مشابه با وِیژگی های نوع واقعی آن طراحی کنید. بعلاوه از امکانات نور پردازی جدید و قدرتمند آن بهره مند گردید. امکان افزایش کیفیت نور دهی در صحنه با استفاده از مجموعه ایی از رنگ ها در این نسخه نیز ارائه شده است. با این برنامه می توانید سایه ها و کار با آنها را به صورت پیشرفته انجام دهید و طرح های سه بعدی متنی و گرافیکی خود را بهبود ببخشید.

با کمک این برنامه می توانید به هدف اصلی قدرت انجام xbr دست پیدا کنید. این برنامه دارای هسته گرافیکی چندرشته ایی است که پیشرفت های قابل توجهی را برای ارائه فرایندی که به کاربران اجازه می دهد تا هر عکس انتخاب شده را در محل معینی روی یک صفحه نمایش قرار دهند، فراهم می نماید. یکی از اولویت های اصلی xbr، بازسازی ۳dx max است و ۳ds max design از سیستم جدید فرایند قرار دادن عکس انتخاب شده در محل معین پشتیبانی می کند تا در ارائه ی پیشرفتهای دراماتیک به لحاظ عملکرد و کیفیت تصویر کمک کند.

هسته جدید nitrous با ایستگاه کاری تراشه های گرافیکی متناسب است تا به شما این امکان را بدهد کارهای تکراری را سریعتر انجام دهید و مجموعه ایی از داده های بزرگ را با تعامل بیشتر مدیریت کنید. در این برنامه تکنیک های پیشرفته ی مدیریت صحنه، همراه با پیمایش صحنه چندرشته ایی فرایند قرار دادن عکس انتخابی در محل معین و در نهایت ارائه بهترین نتایج معرفی شده است. علاوه بر آن موتور nitrous قادر است تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی رندر کند و کلیه جزئیات تصویر، نورپردازی، سایه ها و ترانسپرنسی را با بهترین کیفیت نمایش دهد.

طراحان می توانند با استفاده از این برنامه به طیف گسترده ایی از مدلهای یک تصویر با کتابخانه جدید ۸۰ بافت هوشمند substance و فیلترهای متنوع، چندین خروجی و بالاخره بافتهای وابسته به رزولوشن و بافتهای سفارشی دسترسی داشته باشند. یکی از ویژگیهای جدید این نسخه افزودن ماجول mrigids به این برنامه است. mrigids اولین ماجولی است که در سیستم یکپارچه ی massfx جدید منتشر شده است.

طراحان می توانند با استفاده از موتور چندرشته ایی nvidia physx تصاویر شبیه سازی شده ی دینامیک و بسیار زیبایی را مستقیماً در این برنامه بسازند. همچنین می توانند با استفاده از شتاب دهنده nvidia gpu، رندرینگ iray از تصاویر ذهنی و سایر امکانات، تصاویر و صحنه های دلخواه خود را ایجاد، تنظیم، و رندر کنند و آنها را قابل پیش بینی تر کنند. همچنین بدون نگرانی از تنظیمات رندرینگ به نتایج بهتر و واقع گرایانه تری برسند.

کاربران می توانند با این نسخه در کمترین زمان ممکن نقشه های بهتر uvw را با روش جدید least squares conformal mapping ایجاد کنند. از قابلیتهای دیگر این برنامه پشتیبانی از امکان sculpting and painting enhancements است که در سایه ی آن از کنترل بهتر بر افکتهای هندسی لذت خواهید برد.

۱٫ این محصول نگارش کامل وبدون محدودیت autodesk 3ds max می باشد.
۲٫ این نرم افزار توسط تست شده و شما براحتی و بدون هیچ گونه نقصی قادر به نصب این نرم افزار خواهید بود .
۳٫ نسخه منتشر شده ۱۰۰% مطمئن و تست شده است.
۴٫ این نرم افزار بر روی تمامی سیستم عامل های ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل اجرا می باشد .

شامل ۲ عدد دی وی دی می باشد

نحوه خرید نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار انیمیشن سازی (autodesk 3ds max 2011) اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار انیمیشن سازی (autodesk 3ds max 2011) اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۰۰۰ تومان
خرید نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار انیمیشن سازی (autodesk 3ds max 2011) اورجینال


برچسب ها : , , , , , , , ,