فروش پستي نرم افزار ميکس و مونتاژ-پيناکل استوديو اچ دي 15-pinnacle studio hd ultimate 15 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی نرم افزار میکس و مونتاژ-پیناکل استودیو اچ دی ۱۵-pinnacle studio hd ultimate 15

  • اسفند ۸ام, ۱۳۹۱

نرم افزار میکس و مونتاژ-پیناکل استودیو اچ دی 15-pinnacle studio hd ultimate 15

توضیحات درباره نرم افزار میکس و مونتاژ-پیناکل استودیو اچ دی ۱۵-pinnacle studio hd ultimate 15 :
نرم افزار میکس و مونتاژ-پیناکل استودیو اچ دی ۱۵-pinnacle studio hd ultimate 15

یکی از بهترین برنامه های ویرایش،میکس و مونتاژ فایلهای ویدیویی نرم افزار پیناکل استدیو pinnacle studio می باشد که از فرمتهای hd و blue-ray و avchd هم پشتیبانی می کند. در نسخه ۱۵ نرم افزار پیناکل استدیو امکان ساخت دیسک های بلو ری و hd و ساخت منوهای آنها و رایت آنها روی dvd بدون نیاز به نرم افزار واسط و توسط خود نرم افزار پیناکل استدیو انجام می شود.
استفاده از دوربین های فیلم برداری دیجیتالی امروزه در میان افرادی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند بسیار رایج می باشد. قابلیت تبدیل تصاویر به و کیفیت بالا در نوع فیلم برداری این دوربین ها موجب شده تا کاربران بسیاری از برای ثبت لحظه های زندگی خود از این نوع دوربین ها استفاده نمایند. انتقال تصاویر از این دوربین ها بر روی سیستم های کامپیوتری معمولا به کمک نرم افزارهای مختلفی که به همراه این دوربین ها ارائه می شود امکان پذیر می باشد. بسیاری از افرادی که در استفاده از نوع دوربین ها فعالیت می کنند برای انجام امور ویرایش تصاویر و یا کار حرفه ای بر روی آن ها از نرم افزارهای کمک بهره می برند. بسیاری از نرم افزارها را می توان مشاهده نمود که نیاز کاربران را برای انجام عملیات ویرایشی تصاویر رفع می کنند.
نرم افزار پیناکل استدیو pinnacle studio hd ultimate collection به شما این امکان را می دهد که بتوانید از مزیتهای آخرین متد دنیا مثل تکنولوژی ویرایش hd video که شامل دو فرمت blu-ray و avchd استفاده کنید. تمام متد های جدید ویرایش فیلم که در این نرمافزار گنجانده شده که به وسیله تهیه کننده ها و هنرمندان حرفه ای طراحی شده ،خلاقیت باور نکردنیی به شما میدهد. به راحتی قطعه ویدئو خود را drag & drop کنید و حالا تصاویری که میخواهید در فیلمتان نمایش داده شوند را اضافه کنید و بعد میبینید که مندرجات شما به همره افکتهای چند لایه هالیوودی و اجزای گرافیکی پویا و عناوین و صداهای با کیفیت hi-fi دارند جان میگیرند و زنده میشوند. به وسیله رابط کاربری جدید این نرم افزار به راحتی فیلمهایتان را ویرایش و پرداخت کنید سپس بعد از اتمام کار خود میتوانید فیلم خود را بر روی youtube™ منتشر کنید یا آن را روی dvd یا هر حافظه قابل حمل دیگری تکثیر کنید.

همچنین در نسخه ۱۵ پشتیبانی از divx plus hd یا همان فرمت mkv اضافه شده است. در ضمن امکان ویرایش فایلهای بزرگ avchd که در نسخه ۱۴ با مشکل روبرو بود اصلاح شده است. به واسطه نرم افزار hollywood fx امکان استفاده از افکت ها و ترنزیشن های بیشتری فراهم شده است.

امکانات نرم افزار پیناکل استدیو pinnacle studio :
– ویرایش غیر خطی و با کیفیت فیلمها
– امکان بهره گیری از بیش از ۲۰۰۰ جلوه ویژه تصویری دو بعدی و سه بعدی
– امکان وارد کردن سریع تصاویر و فیلمها
– انجام سریع کارها با امکان drag and drop
– ساخت خودکار موزیک متناسب با طول فیلم
– امکان قرار دادن یک فرد در زمینه فیلم با استفاده از chroma-key داخلی و صفحه سبز
– مشاهده تغییرات به صورت آنی در پنجره ای معمولی یا تمام صفحه
– امکان به کارگیری صدای دالبی
– رایت مستقیم دیسک های blu-ray و hd
– وارد کردن تصاویر از دوربین های دیجیتال، گوشی موبایل و dvd‌های عکس
– سازماندهی راحت و سریع پروژه ها
– امکان پشتیبان گیری از پروژه ها
– خروجی دادن فیلم در فرمتهای جالبی مانند mkv و mov و wii و xbox و ps3 و ….

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که دارای بسته بند ی زیبا و شیک است کبه همراه این محصول تقویم و خودکار دریافت کنید
محصول خود را ارزان تر از پشت جلد خریداری کنید . این محصول حاوی یک عدد dvd می باشد.
سیستم عامل های سازگار با این نرم افزار :

نحوه خرید نرم افزار میکس و مونتاژ-پیناکل استودیو اچ دی ۱۵-pinnacle studio hd ultimate 15 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار میکس و مونتاژ-پیناکل استودیو اچ دی ۱۵-pinnacle studio hd ultimate 15 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۳۰۰ تومان
خرید نرم افزار میکس و مونتاژ-پیناکل استودیو اچ دی 15-pinnacle studio hd ultimate 15


برچسب ها : , , , , , , , ,