فروش پستي مستند اشياء پرنده : ufo – اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی مستند اشیاء پرنده : ufo – اورجینال

  • بهمن ۸ام, ۱۳۹۱

مستند اشیاء پرنده : ufo - اورجینال

توضیحات درباره مستند اشیاء پرنده : ufo – اورجینال :
یوفو چیست ؟
ادگار میشل، فضانورد آپولو ۱۴ مجری این برنامه است و جایزه بهترین مجموعه درباره یوفوها در ۱۹۹۴ به خود اختصاص داده است. این مجموعه به ۵۰ سال بررسی و مکاشفات یوفوها و مدارک مربوط به آنها می پردازد..

اگر مساله بشقاب های پرنده برای شما هم جالب و سوال برانگیز است دیدن این مستند جالب رابه شما توصیه میکنیم.

به هر گونه پدیده دیداری در آسمان که قابل شناسایی نباشد شیء ناشناس پرنده یا یوفو گفته می‌شود. مشاهده اشیاء ناشناس پرنده که بیشتر با نام بشقاب پرنده شناخته می‌شوند مدت‌هاست از سوی افراد بسیاری (بیش از شصت هزار مورد) گزارش می‌شود.

اشیای مشاهده شده در آسمان یا در روی زمین را که تعبیر و تفسیر رفتار، حرکت، نمای ظاهری، نورافشانی و سایر ویژگیهایشان در چارچوب دانش ما، مشکل یا غیر ممکن به نظر آید و یا ظاهرا چنان نشان دهد که فناوری آنها نتواند فناوری زمین باشد یوفو (ufo) می‌نامند. کلمه یوفو از ترکیب حرق اول نام انگلیسی این اشیاء یعنی unidentified flying objects، گرفته شده و برابر فارسی آن «اشیای پرنده ناشناخته» است.

این اشیاء را بشقابهای پرنده، اشیاء مرموز آسمان، اشیاء فضایی نامتعارف و نامهای دیگر نامیده‌اند. این نامها بویژه اصلاح بشقاب پرنده و برداشت مردم از ماهیت و منشأ آن توسط مطبوعات عنوان و منتشر و متداول شده‌است. در جامعه علمی از اصلاح بشقاب پرنده برای اشیاء یاد شده استفاده نمی‌شود، زیرا همه آنها به شکل بشقاب نیستند. اطلاعات جمع آوری شده درباره بشقابهای پرنده در چند دهه گذشته، شامل عکـس، مشاهده راداری، شواهد عینی و اثرهای بجای مانده روی زمین یا محیط اطراف محل فرود این شی پرنده، همه دلالـــت بر وجود آن می‌کنند.
تاریخچه گزارش بشقاب‌های پرنده
در اسناد تاریخی بطور وضوح، مطلبی درباره بشقاب پرنده یافت نمی‌شود، مطالبی که در اسناد تاریخی به عنوان پدیده‌های غیر متعارف نام برده شده‌اند، همان پدیده‌های آسمانی هستند. اگر چه باستان شناسان، در گوشه و کنار جهان، اشکالی را یافته‌اند که تا آنها را به عنوان تصویر سفینه‌های انسان ماورا زمین قلمداد می‌کنند، این برداشتها درست نیست. بشقاب پرنده‌های زیادی در سال ???? (????) در آمریکا دیده شده‌اند. مردم آنها را کشتی هوایی (air ship) می‌نامیدند، که شبیه دیریژابل بودند (dirigeable) بودند. بشقابهای پرنده به مفهوم امروزی آنها، ابتدا از سال ???? (????) تا پایان جنگ جهانی دوم مشاهده شده‌اند که همان فوفایتر (foo fighter) آلمانیها بودند.
در روزنامه‌های ?? آذر ???? (?? دسامبر ????)، گلوله‌های نقره‌ای شناور در هوا، که متناوبا خاموش و روشن می‌شدند و هواپیماهای شکاری و بمب افکنها را تعقیب می‌کردند، سلاحهای جنگی نازیها معرفی شدند. درست در زمانی که فناوری ساخت موشک و هواپیما به مرحله‌ای رسید که امکان سفرهای فضایی را بطور واقعی متصور کرد، فعالیت بشقابهای پرنده بطور ناگهانی افزیش یافت. روز جهانی بشقاب پرنده را باید ? تیر ???? (?? ژوئن ????) در نظر گرفت، زیرا در بعد از ظهر این روز بود برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم، گزارش مشاهده بشقاب پرنده در مطبوعات ایالات متحده آمریکا چاپ شد و از این روز صحبت بشقاب پرنده میان مردم شایع شد. مشاهده بیش از بیش بشقاب پرنده در کشورهای مختلف جهان در سال ???? (????) سبب شد تا این سال را «سال جهانی بشقاب پرنده» نام گذاری کنند.

شماره مجوز: ۱۵۵/ ۱۳۶۶۵۴

این مستند بی نظیر در قالب یک عدد دی وی دی عرضه می شود.

نحوه خرید اینترنتیمستند اشیاء پرنده : ufo – اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مستند اشیاء پرنده : ufo – اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۵۰۰ تومان
خرید مستند اشیاء پرنده : ufo - اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,