فروش پستي مجموعه کامل برنامه هاي بدنسازي براي آقايان و بانوان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی مجموعه کامل برنامه های بدنسازی برای آقایان و بانوان

  • دی ۲۹ام, ۱۳۹۱

مجموعه کامل برنامه های بدنسازی برای آقایان و بانوان

توضیحات درباره مجموعه کامل برنامه های بدنسازی برای آقایان و بانوان :
آیا شما به دنبال برنامه مناسب خود جهت بدنسازی بوده اید
این مجموعه بی شک کامل ترین مجموعه دستورات و برنامه های غذایی مخصوص بدنسازان را ارائه می کند.

برنامه برای توسعه دادن بازوها++++ کامل ترین دستورالعملهای بدنسازی

تصور کنید داشتن بازوهایی قطور و قدرتمند چقدر می تواند به یک بدنساز ابهت بدهد! اگر بازوهایتان پرورش یافته باشند، دیگر همیشه منتظرید تا یک نفر از شما خواهش کند بازوهایتان را ببیند واین لذت بزرگی است. بازوانی توسعه یافته یکی از تعیین کننده ترین عوامل در مسابقات خواهند بود. اولین فیگوری که در مسابقات باید اجرا کنید جفت بازو از جلو است که بسیار در صادر شدن رای نهایی داوران تاثیر دارد. البته نا گفته نماند که تناسب کل بدن از گردن تا مچ ها بسیار حایز اهمیت می باشد. توسعه و رشد همزمان این گروهها است که موجب کسب امتیاز می شود.

اما چرا به بازوها تاکید کردیم؟ چون همه دراولین نگاه به بازوها نگاه می کنند و داوران نیز از این قاعده مستثنا نمی باشند. ۲۱ برنامه در این مقاله وجود دارد که تمامی بدنسازان روی کره زمین را در چهار چوب خود جای داده، از کسی که اولین روز تمرینش است گرفته، تا قهرمان جهان. مطمئن باشید که این مقاله شما را در ساختن بازوهایی استثنایی یاری خواهد کرد. بدون توجه به اینکه در چه سطحی از آماتور، متوسط یا حرفه ای قرار دارید. به شما اطمینان می دهیم که مطالب جدیدی اینجا خواهید آموخت یا حداقل خواهید خواند. برای هر سطحی برنامه طراحی شده و علاوه بر این از آنجایی که بازوها در مرحله پیشرفته ها کمی سخت رشد می کنند، دو سوم برنامه ها را برای سطح پیشرفته تنظیم کرده ایم که بتوانند از توقف رشد بازوهایشان نجات پیدا کنند. اگر مبتدی هستید می توانید بازوهای خود را ابتدا به قطر یک ستون برسانید و پس از آن به قطر درخت، همه چیز وابسته به تلاش، پیروی از برنامه اصولی، تغذیه و استراحت کافی است.

در ضمن تمامی این دستورالعملها و برنامه های غذایی مخصوص بدنسازان به صورت فایلهای word
,pdf,power point
می باشد و کاملترین مجموعه از لحاظ دستوری آن هم در سطح ایران را شامل می باشد

نحوه خرید اینترنتیمجموعه کامل برنامه های بدنسازی برای آقایان و بانوان :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه کامل برنامه های بدنسازی برای آقایان و بانوان بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۹۰۰۰ تومان
خرید مجموعه کامل برنامه های بدنسازی برای آقایان و بانوان


برچسب ها : , , , , , ,