فروش پستي مجموعه کارتون تام و جري ( 2 دي وي دي ) + پت و مت ( 1 سي دي ) – اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی مجموعه کارتون تام و جری ( ۲ دی وی دی ) + پت و مت ( ۱ سی دی ) – اورجینال

  • دی ۲۱ام, ۱۳۹۱

مجموعه کارتون تام و جری ( 2 دی وی دی ) + پت و مت ( 1 سی دی ) - اورجینال

توضیحات درباره مجموعه کارتون تام و جری ( ۲ دی وی دی ) + پت و مت ( ۱ سی دی ) – اورجینال :
* الف – تام و جری :
تام و جِری، کارتون تلویزیونی و برنده جایزه اسکار آمریکایی. اولین قسمت‌های این پویانمایی بین سالهای ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۷ میلادی توسط مترو گلدوین مایر در هالیوود تولید شد و خالق آنها ویلیام هانا و ژوزف باربارا بودند، که آن را نویسندگی و کارگردانی می‌کردند.

این کارتون تلویزیونی در مورد موشی به نام جری (jerry) و گربه‌ای به نام تام (tom) بود، که از قسمت‌های کوتاه ساخته می‌شد.

قسمت های جدید تام و جری را دیده اید ؟
قسمت های جدیدی را که ندیده اید ببینید
و خاطراتتان را زنده کنید !!

محصول کشور : آمریکا – زبان اصلی
موضوع : پویانمایی
مخاطب : کودک و نوجوان
۲ dvd

مجوز : ۷۴۷۲۶-۱۵۵

* ب- پت و مت :
می شود گفت غیر ممکن است کسی پت و مت را نشناسد . همه ما این دو نفر خنگ و بی دست و پا را خیلی خوب… می شناسیم و از آنها خاطراتی در ذهن داریم !

شخصیت های اصلی این مجموعه عروسکی، دو کارگر و تعمیرکار دست و پا چلفتی هستند که در هر قسمت می خواهند مشکلی را حل کنند اما هرچه تلاش می کنند، مشکل پیچیده تر می شود و مشکلات جانبی بیشتری پدید می آید. در آخر، با احمقانه ترین و پردردسرترین شیوه به راه حلی دست می یابند که ازآن «رضایت» دارند. دو شخصیت عروسکی ابتدا در فیلم کوتاهی به نام «متفکران» حضور یافتند و سپس مجموعه تلویزیونی مستقلی براساس این شخصیت ها با عنوان «و همینه»! ساخته شد. دراین زمان بود که شکل و ظاهر آنها به صورت کنونی طراحی شد. عاقبت درسال ۱۹۸۹ این شخصیت ها دارای نام های پت و مت شدند ومجموعه تلویزیونی آنها هم به همین اسم نامیده شد.

این دو مرد عروسکی پت (pat) و مت (mat) نام دارند و در کشور چک پای به عالم هستی گذاشته‌اند. خالق آنها مردی است به نام لوبومیر بنس (lubomir benes). او کار ساخت این مجموعه عروسکی را به تنهائی آغاز کرد، سری اول این مجموعه را با نام تعمیرکاران (the tinkers) ساخت و کارش مورد توجه بسیار قرار گرفت.

پس از آن، بسیاری او را یاری کردند تا این کار را گسترش دهد؛ و تاکنون سه سری از آن به نامهای thats it، pat and mat و “pat and mat” return ساخته شده است.
این مجموعه معروفترین مجموعه عروسکی بنس است که در استودیوی brati v triku ساخته شده است. این استودیو از قدیمیترین و بزرگتین استودیوهای تهیه انیمیشین به سبکها و روشهای مختلف است و بسیاری از نوابغ این رشته در آن‌جا مشغولند!

ش مجوز : ۱۵۵/۲۲۳۶۵

*** توجه! توجه! ***
تعداد: ( مجموعه کارتون تام و جری = ۲ دی وی دی ) +( پت و مت = ۱ سی دی )

نحوه خرید اینترنتیمجموعه کارتون تام و جری ( ۲ دی وی دی ) + پت و مت ( ۱ سی دی ) – اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه کارتون تام و جری ( ۲ دی وی دی ) + پت و مت ( ۱ سی دی ) – اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۷۵۰۰ تومان
خرید مجموعه کارتون تام و جری ( 2 دی وی دی ) + پت و مت ( 1 سی دی ) - اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,