فروش پستي طراحي کارت پستال، کارت ويزيت، پوستر، بروشور | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی طراحی کارت پستال، کارت ویزیت، پوستر، بروشور

  • اسفند ۱ام, ۱۳۹۱

طراحی کارت پستال، کارت ویزیت، پوستر، بروشور

توضیحات درباره طراحی کارت پستال، کارت ویزیت، پوستر، بروشور :
طراحی کارت پستال، کارت ویزیت، پوستر، بروشور ، تراکت، جلد portable macromedia freehand mx v11.0.2.92

همانطور که میدانید فری هند یک نرم افزار برداری (vector ) است که ابتدا برای نشر(چاپ) ساخته شد، ولی کم کم پایش در وب هم باز شد. نرم افزار بسیار مفیدیست که میتواند کارهای زیادی را از قبیل: طراحی کارت پستال، کارت ویزیت، پوستر، بروشور ، تراکت، جلد کتاب و … انجام دهد. در ضمن بهترین ابزار ورودی برای فلش است و نهایتا میتوانید فایلتان را به فرمت swf ذخیره کنید.
شما می توانید قسمتی از کارتان را در فتوشاپ انجام دهید و تصویر را با فرمت های متداول خروجی مثل tiff/ eps /dcs در فری هند وارد کرده و بقیه کارها مثل صفحه بندی و اضافه کردن text را در فری هند انجام دهید و کیفیت بهتری هم داشته باشید.
همچنین میتوانید شکلهای پیچیده را در فری هند رسم نموده و سپس در فتوشاپ از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که فری هند بدلیل خاصیت برداری بسیار سریع بوده و فایلهایش هم کم حجم هستند. در کل از نظر کارایی نرم افزاری شبیه به corel و illustrator است ولی از نظر سرعت و حجم و خروجی برای فلش از آن دو بهتر است و در ضمن مشکلات خروجی مثل corel را هم ندارد و برای نشر حرفه ای تر است ولی از نظر امکانات دم دستی از corel عقبتر است و همچنین از نظر برخی امکانات هم باید اعتراف کنم که illustrator حرف اول را می زند.
نکته: این نسخه پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد

نحوه خرید طراحی کارت پستال، کارت ویزیت، پوستر، بروشور :
لطفاً برای خرید سریع و راحت طراحی کارت پستال، کارت ویزیت، پوستر، بروشور بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۵۰۰ تومان
خرید طراحی کارت پستال، کارت ویزیت، پوستر، بروشور


برچسب ها : , , , , , , , ,