فروش پستي تقويت شنيداري و مکالمه زبان انگليسي آمريکايي | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی تقویت شنیداری و مکالمه زبان انگلیسی آمریکایی

  • بهمن ۲۱ام, ۱۳۹۱

تقویت شنیداری و مکالمه زبان انگلیسی آمریکایی

توضیحات درباره تقویت شنیداری و مکالمه زبان انگلیسی آمریکایی :
new interchange یکی از معتبرترین دوره های آموزشی زبان تولید موسسه آموزش زبان cambridge در سراسر دنیاست ، new interchange دانش پژوه خود را برای صحبت کردن در موقعیت های مختلف زندگی در یک کشور انگلیسی زبان آماده می کند و از همین رو طرفداران بسیاری دارد .
این مجموعه آموزش زبان با استفاده از متون غنی مورد استفاده در مکالمات روزمره شهروند کشورهای انگلیسی زبان شما را بر قواعد دستوری زبان انگلیسی نیز مسلط می کند ، بنابراین پس از یادگیری قواعد دستوری می توانید جملات جدید بسازید .

کتاب های آموزش زبان new interchange، از معتبرترین و محبوب ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی در جهان می باشند. تمرکز بر مکالمات روزمره و تقویت قدرت شنیداری و درک مطلب از ویژگی های بارز این مجموعه کتاب ها می باشد. هر جلد از این کتاب ها به همراه چند نوار یا سی دی که شامل مکالمات کتاب و تمرینات تقویت شنیداری listening می باشد، عرضه می شود که قیمتی حدود ۲۸۰۰۰ تومان پیدا می کند.

در این مجموعه بی نظیر و استثنایی هر چهار جلد کتاب این مجموعه به صورت مولتی مدیا و اینتراکتیو در آمده است و کاربر به جای ورق زدن کتاب و عقب و جلو کردن نوار کاست و تکرار آن، تنها با یک کلیک روی دکمه های مربوطه روی هر صفحه کتاب که به صورت دیجیتالی در آمده است، قادر به انتخاب بخش و صفحه مورد نظر و اجرای بخش صوتی آن می باشد.

دیگر ویژگی منحصر به فرد این مجموعه قابلیت حل تمرینات و پر کردن بخش های جاخالی به وسیله کی برد کامپیوتر و همچنین تصحیح ، غلط گیری و مشاهده جواب درست هر تمرین می باشد.

این مجموعه کاملاً خود آموز می باشد و با استفده از آن قادر خواهید بود بدون صرف وقت رفت و آمد و هزینه های گزاف کلاس زبا، به یادگیری مکالمه و گرامر زبان انگلیسی در خانه بپردازید.
در ادامه کمی بیشتر با ویژگی های مجموعه آموزش زبان new interchange آشنا می شویم :
برنامه درسی چند منظوره
۷۰ تا ۱۲۰ ساعت مکالمه در قالب فایل های صوتی در هر کورس
استفاده از زبان محاوره ای
آموزش قواعد زبان انگلیسی در قالب مکالمات روزمره
listening های هدف دار
آموزش تلفظ صحیح لغات و متون
و چندین و چند امکان و ابزار دیگر که مجموعه آن ها می توانید یادگیری زبان انگلیسی را تضمین و آن را به امری نشاط آور تبدیل کند .
مشخصات این نرم افزار :

نحوه خرید تقویت شنیداری و مکالمه زبان انگلیسی آمریکایی :
لطفاً برای خرید سریع و راحت تقویت شنیداری و مکالمه زبان انگلیسی آمریکایی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: تومان
خرید تقویت شنیداری و مکالمه زبان انگلیسی آمریکایی


برچسب ها : , , , , , ,