فروش پستي برنامه نويسي-ويژوال سي شارپ 2005-visual c# 2005 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی برنامه نویسی-ویژوال سی شارپ ۲۰۰۵-visual c# 2005

  • اسفند ۸ام, ۱۳۹۱

برنامه نویسی-ویژوال سی شارپ 2005-visual c# 2005

توضیحات درباره برنامه نویسی-ویژوال سی شارپ ۲۰۰۵-visual c# 2005 :
برنامه نویسیویژوال سی شارپ ۲۰۰۵-visual c# 2005

سی‌شارپ c# زبانی شیءگرا و سطح بالا high level از خانواده? زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است.زبان سی شارپ #c، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی است و منظم شده مدل‌های تابعی،امری، عمومی،شی گرا و جز گرا می‌باشد. زبان سی‌شارپ c# توسط ماکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ecmaو iso را نیز در بر گرفت.سی شارپ #c یکی از ?? زبان برنامه نویسی ای است که توسط common language runtime از .net framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله microsoft visual studio شناخته می‌شود.

زبان سی‌شارپ c# برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد.anders hejlsberg،طراح زبان برنامه نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ #c را بر عهده داشت. زبان سی‌شارپ c# دارای دستوری شی گرا مشابه ++c است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی نیازمند مدرک تاثیر پذیرفته‌است. در ابتدا نام زبان سی‌شارپ c#cool بود که مخفف c like object oriented language بود، هر چند در جولای ????، زمانی که ماکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به سی شارپ #c تغییر پیدا کرد.آخرین نسخه آن نسخه ? است که از ویژوال استدیو ???? استفاده می‌کند.

استاندارد ecma این اهداف طراحی زبان را برای سی شارپ #c بر آورده می‌سازد: سی شارپ #c یک زبان برنامه سازی ساده، مدرن، برای اهداف عمومی و شی گرا است.به دلیل اهمیت داشتن موضوع نیرومندی و دوام و بهره وری برنامه نویس، زبان دارای چک کننده strong type، چک کننده مرزهای آرایه، تشخیص حالتهایی که یک متغیر مقدار دهی اولیه نشده‌است، قابلیت انتقال کدها و garbage collection خودکار است. زبان سی‌شارپ c# برای استفاده در اجزای توسعه نرم‌افزار برای دستیابی به مزایای سیستم‌های توزیعی در نظر گرفته شده‌است. قابلیت انتقال برنامه نویس بسیار مهم است، خصوصاً برای آن دسته از برنامه نویسانی که با زبان‌های c و c++ آشنا هستند. پشتیبانی از زبان سی‌شارپ c# برای بین‌المللی شدن بسیار مهم است. زبان سی شارپ #c برای نوشتن برنامه‌ها برای سیستمهای تعبیه شده و میزبان در نظر گرفته شده‌است، از سیستم‌عامل‌های پیچیده بسیار بزرگ گرفته تا توابع اختصاصی بسیار کوچک.هر چند برنامه‌های نوشته شده با سی شارپ #c طوری هستند که از لحاظ حافظه و پردازنده مورد نیاز مقرون به صرفه باشند، ولی خود زبان از لحاظ اندازه و کارایی به خوبی زبان‌های c و اسمبلی نیست.

در cویا ++c ساختار رشته به صورت ارایه ای از نوعchar بود که امکان اضافه کردن به رشته را محدود می کرد به دلیل ثابت بودن طول در آغاز تعریف ولی در سی شارپ #c دو نوع متفاوت رشته وجود دارد.که یکی به صورت ارایه ای با طول ثابت ???در عمل ???موجوداست به صورت پیش فرض و در صورتی که با کمبود جا روبرو شود فضای جدید بزرگتریافته و به ان انتقال می دهد.ولی در نوع دوم رشته ها از لیست پیوندی اسفاده می شود.

سی‌شارپ #c همچون زبان برنامه‌نویسی جاوا زبانی است شئ‌ گرا و سطح بالا high level. محصول شرکت microsoft و بر پایه net. از آنجایی که شی گرایی و سطح بالا بودن از ابزارهای مدیریت موثر و کارآمد پیچیدگی در فضای پیچید? اینترنت مدرن می باشند، در واقع می‌شود جاوا و سی‌شارپ را از جمله زبان های اصلی برای ایجاد و انجام برنامه‌های کاربردی تحت وب web applications و خدمات وب دانست.
بر اساس ادعای شرکت مایکروسافت، زبان سی‌شارپ c# در سال ???? توسط تیمی به سرکردگی آندرس هلزبرگ و نیز سکات ویلتاموث ساخته شد. سی‌شارپ #c که فقط برای دات نت است در مجموعه net platform sdk. ارائه گردید که در محیط های برنامه نویسی استودیوی بصری دات نت visual studio .net، در نسخه‌های ???? و ???? آن موجود است. دستورات زبان سی‌شارپ مانند جاوا سطح بالا تر از c و ++c است و از vb ساده تر. زبان سی‌شارپ c# همانند پیدایش زبان c انقلابی را در امر برنامه نویسی موجب شد، چراکه به طور همزمان می تواند امکانات سطح پایین و سطح بالا را به بهترین شکل پشتیبانی کند. در طراحی زبان سی‌شارپ c# برای جلوگیری از پیدایش bug در زمان اجرا بسیار تلاش شده و اجازه هر کاری مانند ساخت اشاره گر را نمی دهد.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که دارای بسته بند ی زیبا و شیک است .
به همراه این محصول هدیه خودکار و تقویم ریافت کنید.
محصول خود را ارزان تر از پشت جلد خریداری کنید . این محصول حاوی یک عدد cd می باشد.

نحوه خرید برنامه نویسی-ویژوال سی شارپ ۲۰۰۵-visual c# 2005 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت برنامه نویسی-ویژوال سی شارپ ۲۰۰۵-visual c# 2005 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۲۴۰۰ تومان
خرید برنامه نویسی-ویژوال سی شارپ 2005-visual c# 2005


برچسب ها : , , , , , , , ,