فروش پستي آموزش ويژوال سي شارپ رويال اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی آموزش ویژوال سی شارپ رویال اورجینال

  • اسفند ۱ام, ۱۳۹۱

آموزش ویژوال سی شارپ رویال اورجینال

توضیحات درباره آموزش ویژوال سی شارپ رویال اورجینال :
سی‌شارپ همچون زبان برنامه‌نویسی جاوا زبانی است شئ‌ گرا و سطح بالا (high level). محصول شرکت microsoft و بر پایه net. از آنجایی که شی گرایی و سطح بالا بودن از ابزارهای مدیریت موثر و کارآمد پیچیدگی در فضای پیچید? اینترنت مدرن می باشند، در واقع می‌شود جاوا و سی‌شارپ را از جمله زبان های اصلی برای ایجاد و انجام برنامه‌های کاربردی تحت وب (web applications) و خدمات وب دانست.
بر اساس ادعای شرکت مایکروسافت، این زبان در سال ???? توسط تیمی به سرکردگی آندرس هلزبرگ و نیز سکات ویلتاموث ساخته شد. سی‌شارپ که فقط برای دات نت است در مجموعه net platform sdk. ارائه گردید که در محیط های برنامه نویسی استودیوی بصری دات نت (visual studio .net)، در نسخه‌های ???? و ???? آن موجود است. دستورات زبان سی‌شارپ مانند جاوا سطح بالا تر از c و ++c است و از vb ساده تر. این زبان همانند پیدایش زبان c انقلابی را در امر برنامه نویسی موجب شد، چراکه به طور همزمان می تواند امکانات سطح پایین و سطح بالا را به بهترین شکل پشتیبانی کند. در طراحی این زبان برای جلوگیری از پیدایش bug در زمان اجرا بسیار تلاش شده و اجازه هر کاری (مانند ساخت اشاره گر) را نمی دهد.
شماره مجوز ۱۵۵/۷۲۴۵۵۱

نحوه خرید آموزش ویژوال سی شارپ رویال اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش ویژوال سی شارپ رویال اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۵۶۰۰ تومان
خرید آموزش ویژوال سی شارپ رویال اورجینال


برچسب ها : , , , , , , , ,