فروش مجموعه مجلات digital camera سال 2003-2011 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش مجموعه مجلات digital camera سال ۲۰۰۳-۲۰۱۱

  • بهمن ۸ام, ۱۳۹۱

مجموعه مجلات digital camera سال 2003-2011

توضیحات درباره مجموعه مجلات digital camera سال ۲۰۰۳-۲۰۱۱ :
مجموعه مجلات digital camera سال ۲۰۰۳-۲۰۱۱

مجله digital camera یکی از محدود مجله هایی است که به طور تخصصی به بررسی دوربین های دیجیتالی میپردازد و معمولا به مقایسه دو دوربین در هر شماره از مجله خود میپردازد . این باعث میشود که اگر شما یک عکاس تازه کار هستید هم به خیلی از ویژگی های دوربین ها اشنا شوید و هم در انتخاب دوربین مورد نظرتان اسوده خاطرتر باشید . مجله ای که شما را در راه تصویر سازی دیجیتال و عکاسی دیجیتال یاری خواهد داد.

در این مجموعه، در خصوص انواع عکاسی سخت گفته می شود، و نکات و ترفندهای عکاسی در فضاهای مختلف نیز در قالب مقالات عنوان شده است. فضاهایی مانند، مناظر سرباز و سرپوشیده، عکاسی سیاه و سفید، عکاسی در هنگام طلوع وغروب آفتاب، و….

این مجموعه شامل مجلات digital camera از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۱۱ میلادی است. هرچند شاید از دید شما نسخه های سال ۲۰۰۳ قدیمی به نظر بیایند، اما در واقعیت امر، کلیه شماره های این مجله مطالب قابل استفاده بسیاری را برای شما، در هر بخش از هنر عکاسی که فعالیت می کنید، دارد.

این مجموعه شامل یک عدد dvd است.

نحوه خرید اینترنتیمجموعه مجلات digital camera سال ۲۰۰۳-۲۰۱۱ :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه مجلات digital camera سال ۲۰۰۳-۲۰۱۱ بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۰۰۰ تومان
خرید مجموعه مجلات digital camera سال 2003-2011


برچسب ها : , , , , , ,