فروش درمان چاقي اسليم کوئيک | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش درمان چاقی اسلیم کوئیک

  • اسفند ۷ام, ۱۳۹۱

درمان چاقی اسلیم کوئیک

توضیحات درباره درمان چاقی اسلیم کوئیک :
شکل داروئی: قرص روکشدار ۳۰ عددی
به شماره بهداشت ۱۲۲۸۱۰۳۴۲۱

موارد مصرف: کم کردن اشتها و کمـک به کاهش وزن بدن درچاقی ها.
اجزاء فرآورده: در هـر قرص عصـاره خشـک و پودر بذر گیـاه کرفـس( ۲۰ میلی گرم)، عصاره خشک و پودر بذر گیاه شوید (۴۰ میلی گرم) و چای سبز (۱۹۰ میلی گرم).
استاندارد شده برحسب ۲-۵/۱میلی گرم فلاونوئید-o-گلیکوزیدها در هر قرص.
مواد مؤثره: بذرکرفس حاوی اسانس شامل: لیمونن و بتاسلنین، فلاونوئید شامل: آپی ئین و ایزوکورسیتین، فورانوکومارین ها شامل: برگاپتن و ایزوایمپراتورین. گیاه و بذر شوید حاوی اسانس: کارون و دیل آپیول; فاتالیدها;فورانو کومارین ها شامل: برگاپتن و هیدروکسی کومارین ها شامل: اومیلیفرون; چای سبز حاوی الکالوئیدهای پورین شامل: کافئین، تئوپروفین و تئوفیلین; ساپونین های تری ترپنی شامل: بارینگتوژنولc; کاتشین ها شامل اولیکومریک کینونها و اپی گالوکاتشین و پلی فنل های مختلف; فلاونوئید ها شامل: کورستین، کامفرول و میریستین; مشتقات اسید کافئیک شامل: کلروژنیک اسید و تئوگالین; اسانس شامل: لینالول.
آثار فارماکولوژی و مکانیسم اثر: مطالعات بالینی نشان داده است که اسانس های کرفس و شوید دارای اثر مثبت بر روی مراکز اشتها در مغز بوده و موجــب وقفـه در انتقـال حــس گرسـنگی می گردد.
افزون بر این فلاونوئیدهای موجود در فرآورده دارای اثر مهاری برآنزیم لیپوژناز می باشند. آزمایشات بالینی انجام شده اثرات پایین آورنده چربی و کلسترول خون این دارو را به اثبات رسانده است.
بذر کرفس و شوید به صورت سینرژیسم بروی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن می گردد. مواد مؤثره موجود در فرآورده اسلیم کوئیک بطور شدیـدی سوخـت و سـاز چـربی ها را افزایـش داده و چربی های خون را کاهش می دهد، ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می نماید. کافئین موجود در چای سبز موجب مهار آنزیم فسـفودی استـــراز شــده اثر نوراپی نفرین بدن را تقویت می کـند. قابـل ذکر اسـت که کاتشــین چــای سـبـز همـراه با کافئــین
آنزیم comi را مهار نموده و بدین ترتیب غلظت کاتکولامین ها را بالا برده، سوخت و ساز را افزایش می دهد. تحقیقات جدید نشان داده اسـت که در چای سبز مشــتقات گلــوتامین بنام ال تئانـین همراه با دیگر مواد وزن بدن را کاهـش می دهد. چای سبـز اثر انسـولین را در بدن تقویت می کند، مقاومت به انسولین بخشی از سندروم متابولیکی است که همراه اســت با تجــمع چــربی دور ناحـیه شکم که همراه با آن موجـب افزایش تولید چربی در بدن شده و ذخیره آن بالا می رود.
چای سبز با افزایش اکسیداسیون (سوخت و ساز چربی) در کبد موجب کاهش چربی در حفره شکم شده و جلوگیری کننده از آثار مضر آن است. بدین ترتیب مصرف قرص اسلیم کوئیک موجب کاهش چربی در دور کمر می شود . همچنین استعداد به دیابت را کاهش می دهد.
مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهند که اپی گالوکاتشین گالیت آنزیم استیل کوآکربوکسیلاز و اسید چرب سنتتاز را مهار کرده و بدین ترتیب سنتز اسیدهای چرب رامهار می سازد(۶).
دستور مصرف: روزی سه بار هر بار ۱ قرص روکشدار اسلیم کوئیک نیم ساعت قبل از صرف غذا با کمی آب میل شود.
با توجه به میزان وزن بدن می توان مقدار مصرف دارو را به روزی ۳ بار هر بار ۲ قرص افزایش داد.
موارد منع مصرف و احتیاط: کسانی که نسبت به داروهای گیاهی حساسیــت دارند و یا از داروهای کاهــش دهـنده فشار خون استفـاده می نمایندباید این دارو رابا احتیاط و زیرنظرپزشک معالج مصرف نمایند.
عوارض جانبی: در اوایل مصرف دارو ممکن است به ندرت در افرادی که دارای معده حساس می باشند اختلالات ملایم گوارشی بروز نمائید که پس از مدتی از بین می رود.

نحوه خرید درمان چاقی اسلیم کوئیک :
لطفاً برای خرید سریع و راحت درمان چاقی اسلیم کوئیک بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۰۸۰۰ تومان
خرید درمان چاقی اسلیم کوئیک


برچسب ها : , , , , , , , ,