فروش خريد دزدگير صوتي | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش خرید دزدگیر صوتی

  • دی ۱۶ام, ۱۳۹۱

خرید دزدگیر صوتی

توضیحات درباره خرید دزدگیر صوتی :
زدگیر صوتی

این کیت یک سنسور صوتی حساس است. قابل تنظیم برای صداهای مختلف می باشد با شنیده شدن صدا توسط میکروفن کیت ، آژیر شروع به آلارم می کند.

ولتاژ کار مدار ۶ تا ۹ ولت dc است.

دوست عزیز این کیت در حقیقت یک مدار آژیر حساس به صدا است یعنی با شنیدن هر نوع صدایی (قابل تنظیم می‎باشد) کیت، آژیر می‎کشد. به عنوان دزدگیر در یک محل ساکت قابل استفاده است.
راه اندازی :

توسط یک آداپتور ۶ ولت به مدار ولتاژ دهید. با زدن کف دستانتان به همدیگر صدای آژیر کیت بلند می‎شود. با تغییر پتانسیومتر حساسیت مدار به نوع صدا تغییر می‎کند که می‎تواند از صدای سوت تا سرفه متنوع باشد.

در شب ها و در خانه های بزرگ می تواند سیستم امنیتی بسیار کارآمدی باشد.
شرح کار علمی مدار :

امواج صوتی دریافت شده توسط میکروفن بعد از تنظیم بوسیله پتانسیومتر و عبور از خازن کوپلاژ cb وارد بیس t8 می‎شوند. ترانزیستورهای t8 و t10 بصورت امیتر مشترک قرار گرفته‎اند و بهره جریان و ولتاژ بالایی داشته، سیگنالهای ضعیف ورودی را تقویت می‎کنند. دیودهای d1 و d2 سیگنالهای دریافتی از کلکتور t10 را به شکل پالس در آورده و جهت تقویت مجدد به بیس t9 انتقال می‎دهند. این ترانزیستور به نوبه خود پالس دریافتی را تقویت می‎کند و از طریق کلکتور خود به پایه‎های ۱ و ۱۲ ic انتقال می‎دهد. تنها ic موجود در مدار از دو فلیپ (آلاکلنگ) تشکیل شده که فقط یکی از آنها برای حفظ کردن حالت مدار استفاده می‎شود. پالس ورودی به پایه‎های این ic باعث تحریک فلیپ فلاپ آن شده و ولتاژی برابر ۵v در پایه ۸ آن ظاهر می‎شود. این ولتاژ ترانزیستور t7 را به هدایت در آورده و با ورود سیگنالهای صوتی به مدار همان مراحل فوق در مدار ترانزیستورها تکرار می‎شود، با این تفاوت که وقتی فیلیپ فلاپ ic تحریک شود، ولتاژ ۵v در پایه آن ظاهر می‎شود و ترانزیستور t7 به حالت قطع رفته و خروجی مدار صفر می‎شود در نتیجه ولتاژ قسمت آژیر نیز قطع می‎شود. از آنجائیکه icهای نوع ttl و از جمله ۷۲۷۲ با تغذیه دقیق ۵v کار می‎کند بنابراین یک دیود زنر ۵٫۱ ولت بین پایه ۱۴ (vcc) 1 (ground) قرار داده شده تا ولتاژ تغذیه آن را همواره روی ۵v ثابت نگه دارد. t6 و t1 با تولید موجی با فرکانس ۱ hzنوسان صدای اسیلاتور طبقه بعد یعنی t5 و t4 را کنترل می‎کند. در این مدار t5 و t4 تشکیل یک اسیلاتور موج مربعی با فرکانس hz 2.5 را می‎دهند که در حقیقت vcd مدار هستند و فرکانس توسط r7 و r5 و c5 قابل تغییر است. خروجی توسط t6 و t1 که یک مدار دارلینگتون است تقویت توان شد و به بلندگو داده می‎شود.

این مجموعه با بهترین بسته بندی و دفترچه راهنما به تمام نقاط کشور عزیزمان ارسال می شود.

نحوه خرید اینترنتیخرید دزدگیر صوتی :
لطفاً برای خرید سریع و راحت خرید دزدگیر صوتی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۲۴۰۰۰ تومان
خرید خرید دزدگیر صوتی


برچسب ها : , , , , , ,