فروش بازي استراتزيک – command and conquer generals – با دوبله ي فارسي مکالمات | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش بازی استراتزیک – command and conquer generals – با دوبله ی فارسی مکالمات

  • دی ۱۹ام, ۱۳۹۱

بازی استراتزیک - command and conquer generals - با دوبله ی فارسی مکالمات

توضیحات درباره بازی استراتزیک – command and conquer generals – با دوبله ی فارسی مکالمات :
command and conquer generals یک بازی اکشن و استراتژیک است که در نوع خود با حجمی که دارد بی نظیر است . این بازی برای علاقه مندان به بازی های جنگی ساخته شده است و دارای گرافیک بسیار زیادی است . شما در این بازی باید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و به جنگ دشمنان و تروربست ها رفته و آنها را با سلاح های جنگی شکست دهید . در بازی شما قابلیت ساختن تانک , سنگر , جنگنده , هواپیما های ارتشی و … را دارا میباشید و غیر از این قادرید در سرباز خانه سربازان ارتشی بسازید و همراه تانک ها یا جنگنده های خود به مناطق دور بفرستید . در بازی برای به پایان رساندن هر مرحله ماموریت هایی به شما داده میشود که باید با نهایت صبر و حوصله مرحله ی مورد نظر را به پایان رسانید زیرا که یک اشتباه باعث باخت شما به دشمن خواهد شد . تکنیک های جنگی در بازی بسیار مهم است و نقش چیدن تانک و جنگنده ها و همچنین سربازان شما نیز باعث میشود شانس بردن شما از تروریست ها بیشتر شود . قبل از اینکه دشمن به شما حمله کند شما باید با تمام قوا به مقر دشمن حمله کنید و سلاح های پرتاب موشک دشمن را هدف قرار دهید . همچنین با غارت کردن دشمنان میتوانید پول بدست آورید و از پول بدست آمده برای ساختن مین , خمپاره و سلاح ها استفاده کنید .

os: windows xp & seven
ram: 256 mb
cpu: pentium4
vga: 128
hdd: 1.5gb
– با امکان بازی کردن بصورت شبکه !
– دوبله ی فارسی مکالمات!
** لینک مجوز بازی استراتزیک command and conquer generals ، در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignergames&search[title]=command+%26+conquer%3a+generals&search_submit=%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%ac%d9%88

نحوه خرید اینترنتیبازی استراتزیک – command and conquer generals – با دوبله ی فارسی مکالمات :
لطفاً برای خرید سریع و راحت بازی استراتزیک – command and conquer generals – با دوبله ی فارسی مکالمات بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۵۷۰۰ تومان
خرید بازی استراتزیک - command and conquer generals - با دوبله ی فارسی مکالمات


برچسب ها : , , , , , ,