فروش آموزش زبان lingvosoft flashcards 2010 v3.1.48 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش آموزش زبان lingvosoft flashcards 2010 v3.1.48

  • بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱

آموزش زبان lingvosoft flashcards 2010 v3.1.48

توضیحات درباره آموزش زبان lingvosoft flashcards 2010 v3.1.48 :
lingvosoft flashcards 2010 v3.1.48 نام یکی از شرکتهای مطرح ساخت و عرضه برنامه های مفید ترجمه و علمیست که با عرضه ی خدمات رایگان ترجمه متون و کلمات و اصطلاحات و همچنین عرضه نرم افزارهای ترجمه میان اکثر زبانهای رایج دنیا به شهرت و محبوبیت بسیاری دست یافته است. lingvosoft علاوه بر ساخت نرم افزارهای متعدد برای سیستم عامل ویندوز، با طراحی و عرضه نرم افزار های مختلف برای سیستم عامل های دیگر چون pocket pc، windows mobile و حتی symbian گوشی های همراه به خبی توانسته محصولا ارزشمند و مفید خود را برای همگان و در همه جا در دسترس قرار دهد. پیش تر با دیکشنری خوب فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی قدرتمند و بسیار سریع این شرکت آشنا شدیم و اکنون قصد معروفی یکی دیگر از محصولات آموزشی و مفید و در عین حال جذاب این شرکت را داریم.
lingvosoft flashcards 3.1.48 مجموعه ای از چند بازی علمی و جالب است که به شما در یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری با روشی بسیار جذاب و سرگرم کننده کمک شایانی میکند این نرم افزار به گونه ای کار شده است که شما هزاران لغت را به روشی کاملا جالب ، جدید و سرگرم کننده و به شکلی بازی وار یاد میگیرید همچنین شما میتوانید از این نرم افزار برای یادگیری زبان برای کودکان نیز استفاده کنید در این نرم افزار ابتدا شما یک موضوع را انتخاب کرده و تعداد مشخصی از کلمات (که تعداد آن قابل تنظیم است ) را review میکنید سپس به بازیهایی که در زیر به ذکر آن میپردازیم مشغول میشوید.
بازی ها:
pair it : که در این بازی با استفاده از دو ستون که یکی در یکی از ستونها کلمات انگلیسی و در ستون دیگر معانی فارسی آن نوشته شده که شما باید معنی لغات را پیدا کرده و بر روی معنی صحیح آن کلیک نمایید
guess it : که در این مرحله یک کلمه را در بالا انتخاب کرده و پنج کلمه انگلیسی نیز در پایین آن قرار داده است که شما باید بر روی معنی کلمه کلیک نمایید
recall it : در این بازی به شما ۵ ثانیه فرصت میدهد تا معنی کلمه ای که در بالا آورده شده است را بفهمید
type it : در این بازی شما باید معنی انگلیسی یا فارسی (بسته به نوع تنظیمات شما) کلمه ای را که داده است را در کادر زیر آن بنویسید و راهنمای شما هم در این بازی این است که تعداد کلمات معنی آنرا برای شما مشخص کرده است و ………..
دیگر ویژگی های این نرم افزار مفید :
دارای ۸۰۰۰ کلمه از سطوح پایین ، سطوح متوسط ، سطوح پیشرفته ،تخصصی در مورد حرفه ی حقوق،تخصصی در مورد حرفه ی پزشکی ،تخصصی در مورد تجارت،تخصصی در مورد رایانه و …..

با خرید این محصول آموزش های تایپ با ۱۰ انگشت و آموزش لغات انگلیسی با schoolhouse technologies vocabulary worksheet. را رایگان دریافت نمائید.

نحوه خرید آموزش زبان lingvosoft flashcards 2010 v3.1.48 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش زبان lingvosoft flashcards 2010 v3.1.48 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۰۰۰ تومان
خرید آموزش زبان lingvosoft flashcards 2010 v3.1.48


برچسب ها : , , , , , ,