فروش آموزش جامع 102 زبان زنده دنيا | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش آموزش جامع ۱۰۲ زبان زنده دنیا

  • اسفند ۱ام, ۱۳۹۱

آموزش جامع 102 زبان زنده دنیا

توضیحات درباره آموزش جامع ۱۰۲ زبان زنده دنیا :
آموزش جامع ۱۰۲ زبان زنده دنیا . . .

آموزش ۱۰۲ زبان زنده دنیا به زبان فارسی روان و آموزش تصویری

با خرید این مجموعه می توانید ، مجموعه آموزشی کامل ۱۰۲ زبان دنیا را داشته باشید . همچنین یکی از ویژگیهای مهمی که این مجموعه را از دیگر مجموعه ها متمایز می ساز ، فارسی بودن محیط برنامه است . یعنی آموزش به زبان فارسی می باشد که بسیار کارا است .

دارای تست لهجه و تمرینهای متنوع برای بهبود یادگیری

برای آشنایی بیشتر شما با این مجموعه ، توضیحاتی را در خصوص آن ارائه می دهیم :

این برنامه از روشهای صوتی و تصویری و لغات نوشته شده برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند . شما می توانید تلفظ هر لغت را توسط یک سخنگوی بومی بشنوید .
بعد از شنیدن تلفظ لغت ، شما می توانید صدای خودتان را نیز ضبط کنید و بعد تفاوت هر دو را احساس کنید .
طرز تفکر تصویری تلفظ ها یک پیشرفت عالی در این برنامه محسوب می شود .

اصولها :
این برنامه اکثر زمینه ها را شامل می شود و چون ما علاقه مند به دیدن نوشته ها و تمرینات دستوری بیشتر هستیم این مساله باعث می شود که این برنامه پیچیده تر شود و یک زمینه کامل و عالی برای ایجاد دانش زبان فراهم آورد .

سهولت استفاده از برنامه :
حتی اگر برای اولین بار از نرم افزار استفاده می کنید ، لازم نیست به کاربر غیر خودکار مراجعه کنید زیار همه چیز واضح و آشکار است و احتیاجی به توضی ندارد . با این حال در تمامی مراحل کار دکمه ای به نام help وجود دارد که توضیحات همان مرحله از کار را برای شما به زبان فارسی شرح می دهد .

تاثیر این برنامه :
این برنامه از مطالب و اطلاعات صوتی و تصویری برای کمک به یادگیری شما استفاده می کند . شما می توانید در زمان دلخواه درسها را مرور کرده تا براحتی آموزش ببینید و پیشرفت کنید .

اگر شما فقط از این نرم افزار استفاده کنید ، سطح لغت و تلفظ شما پیشرفت گشترده ای خواهد کرد .

کمک و تایید فنی‌ :
این نرم افزار نیازی به کمک و پشتیبانی ندارد اما برای مواقع ضروری یک دکمه help با توضیحات فارسی موجود است .

خلاصه :
این نرم افزار یک برنامه interactive می باشد ، تا بتواند براحتی به شما آموزش دهد . این نرم افزار به افزوده شدن لغات و پیشرفت کردن تلفظ شما کمک قابل توجهی خواهد نمود . شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید ر واقع یک لهجه از میاتن زبانهای دنیا انتخاب کنید و بعد از معنا و گویش صحیح و روان آن استفاده کنید .

این نرم افزار یک تحول در یادگیری زبان خارجه محسوب شده و ایده آل برای سفر یا آموزش بنیادی به شمار می رود که تمام زبانهای دنیا را پوشش می دهد و لغات و عبارات اساسی و ضروری در موضوعات مختلف از قبیل غذا تا اصطلاحاتاصولی را طبقه بندی کرده است .
با تاثیر پذیری از این برنامه شما میتوانید با هر جای جهان ارتباط بزقرار کنید . از زبان کرنیش تا کانتونی و نروژی بطور جالب و فوق العادهترکیبی از خصوصیات حسی و مضمون گسترده در نرم افزار برای ترجمه سریع و یادگیری بصورت چند زبانی قرار گرفته .

مطمئن باشید با استفاده از این بسته حتما زبان مورد نظر را حداقل تا ۷۰ درصد خواهید آموخت و خواهید توانست آن را بکار بگیرید

اورجینال
شماره مجوز : ۱۵۵/۱۲۱۴۰

نحوه خرید آموزش جامع ۱۰۲ زبان زنده دنیا :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش جامع ۱۰۲ زبان زنده دنیا بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان
خرید آموزش جامع 102 زبان زنده دنیا


برچسب ها : , , , , , , , ,