فروش آموزش تصويري و جامع آهنگسازي از مبتدي تا حرفه اي(اورجينال) به همراه سمپل و پروژه هاي آماده | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش آموزش تصویری و جامع آهنگسازی از مبتدی تا حرفه ای(اورجینال) به همراه سمپل و پروژه های آماده

  • دی ۴ام, ۱۳۹۱

آموزش تصویری و جامع آهنگسازی از مبتدی تا حرفه ای(اورجینال) به همراه سمپل و پروژه های آماده

توضیحات درباره آموزش تصویری و جامع آهنگسازی از مبتدی تا حرفه ای(اورجینال) به همراه سمپل و پروژه های آماده :
ش.م:۴۵ت۵۶۸۷۴۱۲

با این مجموعه شکی نیست که با کمی سعی آهنگساز حرفه ای خواهید شد به همراه سمپل و پروژه های آماده
شبیه سازهاى صدا
fl studio، شامل ۱۳ ابزار تولید کننده صدا (synthesizer) است که صداى آلات مختلف موسیقى را شبیه سازى می کنند و سازهاى مجازى مختلفى را مانند گیتار اکوستیک و الکترونیک، پیانو و … در اختیار شما قرار می دهد. بدین ترتیب امکان تولید هر نوع صدایى بصورت مجازى وجود خواهد داشت.

ضبط صدا و ویرایش
فضاى کارى playlist شامل تعداد نامحدودى track می شود و این اجازه را به شما می دهد که قطعات موسیقى را به هر ترتیبى که دوست دارید در کنار هم قرار دهید. بعلاوه ابزارهاى ویرایش صدا و امکاناتى نظیر کم یا زیاد کردن زمان آهنگ (time-stretch)، تغییر زیر و بمى صدا (pitch-shift)، ضرب آهنگ هاى لحظه اى (beat-slice)، جدا کردن قطعات موسیقى (chop) و … را در اختیار شما می گذارد. در کنار تمام این موارد، قابلیتى با عنوان edison اضافه شده است که یک ویرایشگر و ضبط کننده اى کامل فایل هاى صوتى می باشد.

میکس و افکت گذارى
fl studio قویترین میکسر را در میان هم نوعان خود دارد. در این نسخه، ۶۴ track میکسر استریو وجود دارد و در هر track می توان هشت افکت (از ۴۴ افکت موجود) قرار داد. به عنوان مثال افکت هاى delay (ایجاد تأخیر)، distortion (اعوجاج)، eq (اکولایزر)، chorus (چند صدایى)، reverb (ایجاد طنین) و … بسیار پرکاربرد هستند.

فناوری های پشتیبانی شده در fl studio
fl از فناوری های vst/vsti/vst2، dxi، dxi2، mp3، wav، ogg (تنها به عنوان ورودى)، midi، asio و asio 2 پشتیبانى می کند.

نحوه خرید اینترنتیآموزش تصویری و جامع آهنگسازی از مبتدی تا حرفه ای(اورجینال) به همراه سمپل و پروژه های آماده :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش تصویری و جامع آهنگسازی از مبتدی تا حرفه ای(اورجینال) به همراه سمپل و پروژه های آماده بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۹۲۰۰ تومان
خرید آموزش تصویری و جامع آهنگسازی از مبتدی تا حرفه ای(اورجینال) به همراه سمپل و پروژه های آماده


برچسب ها : , , , , , ,