فروش آموزش انگليسي تجاري- english for business | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش آموزش انگلیسی تجاری- english for business

  • اسفند ۲ام, ۱۳۹۱

آموزش انگلیسی تجاری- english for business

توضیحات درباره آموزش انگلیسی تجاری- english for business :
مجموعه نرم افزاری بسیار عالی با امکانات بی نظیر آموزشی شما را با تمام شرایط و حالتهای احتمالی در زندگی و روابط تجاری روزمره و خاص آشنا می سازد.

سطح آموزشی این برنامه upper-intermediate می باشد و برای کسانی که آشنائی قبلی با زبان انگلیسی ندارند اصلاً مناسب نیست.

تهیه و استفاده از این برنامه به کسانی که قصد برقراری هرگونه رابطه تجاری با کشورهای دیگر دارند توصیه می شود.زیرا هر چقدر هم که سطح توانائی هایتان بالا باشد باز هم تجارت زبان و ادبیات خاص خودش را دارد.

در این مجموعه فرا می گیرید چگونه یک قرار رسمی بگذارید, چگونه یک مکالمه تلفنی تجاری داشته باشید,چطور شرکت خود را معرفی کنید و یا چگونه یک شرکت یا کالا را بررسی کرده و با دیگران مقایسه کنید.

مطالب آموزشی در این نرم افزار یک گیگا بایتی فراوان است و این برنامه پر فروش ترین برنامه آموزش انگلیسی تجاری در سراسر جهان می باشد.

شما با مکالمه های متنوع و فراوان,فیلم های واقعی و متن های ویژه با ریز و درشت زندگی یک بیزنسمن واقعی آشنا شده و به کمک امکانات بی نظیر نرم افزار با بهترین لهجه و تلفظ ,بهترین و مناسب ترین جملات را در هر شرایطی به کار خواهید برد.

نحوه خرید آموزش انگلیسی تجاری- english for business :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش انگلیسی تجاری- english for business بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۵۰۰ تومان
خرید آموزش انگلیسی تجاری- english for business


برچسب ها : , , , , , , , ,