خريد 177- بازي tomb raider: underworld ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ۱۷۷- بازی tomb raider: underworld ارزان

  • دی ۱۵ام, ۱۳۹۱

177- بازی tomb raider: underworld

توضیحات درباره ۱۷۷- بازی tomb raider: underworld :
بازی خارجی tomb raider: underworld

لینک بازی در سایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/sn/foreignergames?sn=foreignergames&search[title]=tomb+raider%3a+underworld

تعداد: ۲dvd

tomb raider: underworld – مهاجم مقبره ۸ – دنیای پنهان
هشتمین نسخه اصلی از سری بازی اکشن مهیج و پرطرفدار tomb raider یا مهاجم مقبره کمپانی eidos interactive در سال ۲۰۰۸ و با تبلیغات فراوانی که بر روی این نسخه متفاوت صورت گرفت، با نام underworld منتشر شد !
در tomb raider underworld شخصیت lara craft با گشت و گذار در مناطق مرموز و عجیب و غریب در دورتادور دنیا که هر یک از location ها و مکان هایی که لارا به ماجراجویی در آنها می پردازد به دقیق ترین شکل ممکن به جزئیات پرداخته و با ارائه گرافیک hd یا high definition مختص نسل آینده بازی های رایانه ای اقدام به خلق دنیای کاملا حقیقی و متفاوت کرده است .
در این نسخه لارا به دنبال چکش افسانه ای ثور یا همان است ! ثور یا خدای آذرخش در افسانه های باستان چکشی افسانه ای با قدرت ما فوق طبیعی داشت که قادر بود با چکشش با یک ضربه کوهها را تبدیل به دره و حتی قدرتمندترین خدایگانهای باستان را نیز با آن چکش افسانه نابود سازد !
در این نسخه لارا در منطقه ای کنار دریای مدیترانه به کشف دنیای پنهان یا همان underworld و در ادامه چکش افسانه ای ثور می پردازد ! داستانی بسیار مهیج و اکشن که تمامی علاقمندان به بازی های زیبای رایانه ای را مجذوب خود می کند !
سازنده : کمپانی crystal dynamics
ناشر : کمپانی eidos interactive
تاریخ انتشار : nov 18, 2008

نحوه خرید اینترنتی۱۷۷- بازی tomb raider: underworld :
لطفاً برای خرید سریع و راحت ۱۷۷- بازی tomb raider: underworld بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۹۰۰ تومان
خرید 177- بازی tomb raider: underworld


برچسب ها : , , , , , ,