خريد 175- بازي فرار از زندان – prison break | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ۱۷۵- بازی فرار از زندان – prison break

  • دی ۱۶ام, ۱۳۹۱

175- بازی فرار از زندان - prison break

توضیحات درباره ۱۷۵- بازی فرار از زندان – prison break :
بازی خارجی prison break: the conspiracy

لینک بازی در سایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/sn/foreignergames?sn=foreignergames&search[title]=prison+break%3a+the+conspiracy+

تعداد: ۱dvd

بازی اکشن هیجانی زیبای فرار از زندان : توطئه – prison break: the conspiracy

بازی زیبای فرار از زندان با عنوان prison break: the conspiracy در ژانراکشن هیجانی با داستانی بسیار زیبا و جذاب با گرافیک عالی سرانجام در مارس ???? توسط کمپانی deep silver منتشر گردید!

بازی prison break: the conspiracy یک اکشن هیجانی با عنوان برگرفته از سریال تلویزیونی به همین نام یعنی فرار از زندان که توسط شبکه فاکس تهیه و پخش می شد و توانست در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری در میان علاقمندان به این ژانر فیلم ها پیدا نماید می باشد که توسط کمپانی zootfly در تاریخ ?? مارس ???? برای کنسول های ایکس باکس ???، پلی استیشن ? و ومایکروسافت ویندوز منتشرگردید. بدون شک بسیاری از علاقمندان این سریال تلویزیونی فوق العاده زیبا و هیجانی انتظار ساخت و طراحی بازی داستان فرار از زندان را داشته اند که این آرزو اکنون محقق شده است، نقش اصلی این بازی یک مامور کمپانی (company) که در صورتی که این سریال را تماشا کرده باشید به خوبی با آن آشنا می باشید، به نام “تام پکستون” (tom paxton) است که به زندان ایالتی “فاکس ریور” برای یافتن این مسئله که چرا “مایکل اسکوفیلد” (قهرمان مجموعه تلویزیونی فرار از زندان)، کسی که هیچ سوء پیشینه ای از جر م و جنایت ندارد به یک سارق بانک تبدیل شده است. داستان بازی بصور موازی با فصل اول سریال “فرار از زندان ” پیش می رود، پکستون با چندین کاراکتر که در سریال آنها را مشاهده نموده اید رو در رو می شود و وقایع کلیدی را از دیدگاه خود تجربه می کند. prison break: the conspiracy با داستانی گیرا و جذاب موازی فصل اول سریال تلویزیونی تحسین برانگیز کمپانی فاکس شما را بگونه ای وارد دنیای prison break می نماید که عرگر تاکنون تجربه آن را نداشته اید.

اطلاعاتی در مورد بازی prison break: the conspiracy :

* شرکت سازنده بازی : کمپانی deep silver
* شرکت ناشر بازی : کمپانی zootfly
* تاریخ رسمی انتشار رسمی بازی : ?? مارس ????
* ژانر بازی : اکشن هیجانی، ماجراجویی
* سطح دشواری بازی : متوسط

نحوه خرید اینترنتی۱۷۵- بازی فرار از زندان – prison break :
لطفاً برای خرید سریع و راحت ۱۷۵- بازی فرار از زندان – prison break بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۲۵۰۰ تومان
خرید 175- بازی فرار از زندان - prison break


برچسب ها : , , , , , ,