خريد گالري کارت ويزيت ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید گالری کارت ویزیت ارزان

  • اسفند ۶ام, ۱۳۹۱

گالری کارت ویزیت

توضیحات درباره گالری کارت ویزیت :
مجموعه حاضر شامل ۴۵۰۰ عدد از بهترین و زیباترین کارت ویزیت های ایرانی و خارجی با فرمت jpg و eps ،در دسته بندی های مجزا می باشد.این مجموعه یکی از کاملترین مجموعه های کارت ویزیت در سراسر کشور می باشد. هم اکنون فروشگاه جوان امروز محصول فوق را در قالب ۳ عدد dvd به شما پیشنهاد می نماید.

یکی از نیازهای اساسی کانونهای تبلیغاتی استفاده از طرحهای آماده به منظور چاپ کارت ویزیت می باشد،که این امکان موجب صرفه جویی در زمان میزبان و مشتری و جلب رضایت هر چه بیشتر او خواهد شد.
مجموعه حاضر شامل ۴۵۰۰ عدد از بهترین و زیباترین وکتورهای دنیا با فرمت jpg و eps ،در دسته بندی های مجزا تهیه شده است.این مجموعه یکی از کاملترین مجموعه های کارت ویزیت در سراسر کشور می باشد. هم اکنون فروشگاه جوان امروز محصول فوق را در قالب ۳ عدد dvd به شما پیشنهاد می نماید. مجموعه فوق از نظر سبک طرحهای موجود در قیاس با مجموعه های مشابه زیبا، بروز و جدید بوده و توسط طراحان حرفه ای طراحی شده است.

بارزترین قابلیت این محصول جدید بودن سبک طرحهای و همچنین لایه باز بودن طرحهای آن بوده که با استفاده از نرم افزار فتوشاپ می توان نام شرکت، خدمات و آدرس را جایگزین نمود.
به همراه این محصول ۱۰۰ طرح سربرگ ایرانی در ابعاد استاندارد و با فرمت psd لایه لایه و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ و همچنین ۸۷ فونت زیبای فارسی نیز عرضه شده است.

گالری طرح کارت ویزیت شامل :
بیش از ۲۵۰۰ طرح با فرمت jpg
بیش از ۱۶۰۰ طرح با فرمت tife
بیش از ۶۵۰ طرح با فرمت psd
و ۱۰۰ طرح سربرگ ایرانی با فرمت psd

موضوعات گالری طرح کارت ویزیت شامل :
ابزارآلات – کامپیوتر و لوازم خانگی – دکوراسیون داخلی و خارجی – دوربین و موبایل – فرش و مبلمان – حمل و نقل – مواد غذایی – آرایشی – اتومبیل – تاریخی – دریا – طبیعت – گل – غروب – زمینه آماده – فاتزی – کودکانه – قنادی – حیوانات – حوله – خیاطی – کشاورزی – کیف و کفش – وکالت – لوازم ایمنی – ساختمانی – لوازم التحریر – لوستر و پرده – مذهبی – موزیک – موتور – ساعت و جواهرات – ورزشی – پوشاک – پزشکی و …

نحوه خرید گالری کارت ویزیت :
لطفاً برای خرید سریع و راحت گالری کارت ویزیت بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۰۰۰ تومان
خرید گالری کارت ویزیت


برچسب ها : , , , , , , , , ,