خريد کنسرت راجر واترز ( ديوار )اورجينال ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید کنسرت راجر واترز ( دیوار )اورجینال ارزان

  • دی ۲۰ام, ۱۳۹۱

کنسرت راجر واترز ( دیوار )اورجینال

توضیحات درباره کنسرت راجر واترز ( دیوار )اورجینال :
نام: کنسرت راجرواترز (دیوار)

نوع: تصویری

تعداد: ۱dvd

سال تولید: ۱۹۹۰

موضوع: موسیقی

شماره پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۱۵۵/۸۱۴۹۰

تولید کننده: تصویر دنیای هنر

راجر واترز (به انگلیسی: roger waters) (زاده‌ی? سپتامبر ????)، گیتاریست، خواننده، ترانه‌نویس و آهنگ‌ساز انگلیسی است که بین سال‌های ???? تا ???? عضوی از گروه پینک فلوید بود و پس از رفتن سید بَرِت، به عنوان ترانه‌نویس اصلی نقش تاثیرگذاری در موفقیت آلبوم‌های گروه داشت.همچنین او در ساخت آلبوم‌های مفهومی گروه نقش عمده‌و اصلی را ایفا کرد که شروعش از آلبوم نیمه? تاریک ماه، بود و در آلبوم‌های ای کاش اینجا بودی، حیواناتدیوار و برش نهایی این نقش به اوج خود رسید.

پس از این‌که وی در سال ???? گروه را به دلیل اختلاف با اعضای گروه ترک کرد و بعد از آن شروع به ساخت آلبوم‌های نسبتاً موفق استودیویی و اجرای کنسرت به صورت انفرادی کرد و یکی از بزرگ‌ترین کنسرت‌های تاریخ به نام دیوار برلین را در سال ???? (میلادی) برگزار کرد. در سال ???? ، وی اُپِرایی به نام کا ایرا را نوشت.در ? جولای در لندن، در کنسرت لایو ?، پس از ?? سال، اجرایی را در کنار سه عضو دیگر پینک فلوید انجام داد.

در سال ???? واترز با ساخت یکی از آهنگ‌های کارتون انیمالیمپیک‌ها در ساخت موسیقی فیلم هم همکاری کرد. وی ترانه‌هایی نیز برای فیلم‌های «وقتی که باد می‌وزد» – ????، ساخته جیمی تی موراکامی، «رفتار مضطربانه» – ???? ساخته دیوید ناتر، «قدرت ذهن» – ???? ساخته رابرت رودریگز، «افسانه ????» – ???? ساخته جوزپه تورناتوره، «شغل ایتالیایی» – ???? ساخته گَری گرِی، «روز، شب بخیر» – ???? ساخته مارکو بلوچیو، «قلاب و وال‌ها» – ???? ساخته نوح بامبچ، «د.ی.و.ا.ن.ه.» – ???? ساخته ژان مارک واله، «اربابان شهر سگی» – ???? ساخته کاترین هاردویک، «رفتگان» – ???? ساخته مارتین اسکورسیزی و «آخرین میمزی» – ???? ساخته رابرت شای نیز اجرا کرده‌است.

نحوه خرید اینترنتیکنسرت راجر واترز ( دیوار )اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کنسرت راجر واترز ( دیوار )اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۲۰۰ تومان
خرید کنسرت راجر واترز ( دیوار )اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,