خريد کلکسيون ست اداري آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید کلکسیون ست اداری آنلاین

  • اسفند ۳ام, ۱۳۹۱

کلکسیون ست اداری

توضیحات درباره کلکسیون ست اداری :
مجموعه حاضر شامل بیش از ۱۲۰۰ عدد از بهترین و زیباترین ست های اداری ایرانی و خارجی با فرمت jpg و psd،در دسته بندی های مجزا می باشد.این کاملترین مجموعه ست اداری در سراسر کشور می باشد. هم اکنون فروشگاه جوان امروز محصول فوق را در قالب ۳ عدد dvd به شما پیشنهاد می نماید.

این مجموعه حاوی بیش از ۱۲۰۰ ست اداری ایرانی و خارجی (کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه) در فرمتهای psd / cdr (برداری bitmap) و با اندازه استاندارد و کیفیت ۳۰۰ dpi مناسب و کمک یار عالی برای کانونهای تبلیغاتی و طراحان گرافیک می باشد.
فرمت psd سند اصلی نرم افزار photoshop می باشد که در تمامی نرم افزار های bitmap – برداری بصورت لایه لایه قابل استفاده است.
مزیت اصلی این نوع فرمت و طرحهای این مجموعه لایه باز بودن و قابلیت تغییردادن رنگ و مکان تمام لایه ها و داشتن کیفیت بالا بمنظور چاپ افست و دیجیتال است.

فرمت cdr در نرم افزارهای برداری نظیر corel drawx3 / freehand / adobe illustrator , … به صورت لایه لایه و دارای قابلیت تغییر و جداساختن تمام جزئیات را برای تغییر رنگ و ترکیب دارا می باشد، چاپ در ابعاد نامحدود مزیت دیگر فایل برداری است که تمام عزیزانی که خدمات طراحی و چاپ در ابعاد بزرگ مانند: پوستر، بنر و بیلبوردهای محیطی انجام می دهند با این مجموعه نیازشان رفع خواهد شد.

ویژگیهای منحصر به فرد این مجموعه:
برای اولین بار در کشور
انواع ست اداری ایرانی و خارجی به منظور ایده گرفتن
طرح های فوق العاده زیبا از کاتالوگهای خارجی
الگوهای آماده از cd و قاب cd
الگوهای آماده از کارت پوستال های خارجی
۶۰۰ فونت زیبای انگلیسی
بیش از ۵۰ براش فتوشاپ
۲ مجله گرافیکی از شرکت ۲dartist در قالب pdf
و …

یکی از نیازهای اساسی کانونهای تبلیغاتی استفاده از طرحهای آماده به منظور چاپ ست اداری می باشد که این امکان موجب صرفه جویی در زمان میزبان و مشتری و جلب رضایت هر چه بیشتر او خواهد شد.

نحوه خرید کلکسیون ست اداری :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کلکسیون ست اداری بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۰۰۰ تومان
خرید کلکسیون ست اداری


برچسب ها : , , , , , , , ,