خريد کليه مجموعه آموزش هاي شرکت ويدئو کوپايلوت | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید کلیه مجموعه آموزش های شرکت ویدئو کوپایلوت

  • اسفند ۵ام, ۱۳۹۱

کلیه مجموعه آموزش های شرکت ویدئو کوپایلوت

توضیحات درباره کلیه مجموعه آموزش های شرکت ویدئو کوپایلوت :
فروشگاه پرشین گرافیک برای اولین بار در ایران کلیه محصولات شرکت video copilot که از پر طرفدار ترین تولیدکنندگان آموزش های ویدئو گرافیک و افتر افکت در دنیا است را در یک پکیج آماده کرده است .

این محصولات بصورت کامل و بدون فشرده سازی بر روی ? دی وی دی عرضه شده است .
محتویات این پکیج

the bullet -یکی از آخرین و بهترین آموزشهای شرکت video copilot مجموع? آموزشی the bullet است. این مجموع? ارزشمند در واقع آموزش ترکیب یک نرم افزار ?بعدی مثل مکس یا سینمافوردی با نرم افزار قدرتمند افترافکت است. در این مجموعه ترکیب یک گلول? ?بعدی ساخته شده با نرم افزار ?بعدی ساز مثل مکس را با یک تصویر واقعی از فیلم فرا خواهید گرفت.

http://www.videocopilot.net/products/the_bullet/

evolution – این مجموعه یکی از قویترین محصولات شرکت video copilot میباشد. شامل آموزش ساخت تیزرهای تبلیغاتی فوق العاده و حرفه ای و همچین آموزش ایجاد جلو? رشد گیاه بصورت ?بعدی و ?بعدی است. همچین این مجموعه شامل ??? طرح و ?? پروژ? آماده برای استفاده در نرم افزار افترافکت است. کیفیت طرحها و نمونه ها بسیار بالا و در حد high definition یا همان hd میباشد.

http://www.videocopilot.net/evolution.html

real clouds – این مجموعه شامل ?? فایل ویدئویی از حرکات زیبای ابرها میباشد که قابل استفاده در پروژه های ویدئویی است .

http://www.videocopilot.net/realclouds.html

designer sound fx – در این مجموعه نحو? ایجاد جلوه های ویژ? صوتی را خواهید آموخت. همچنین ??? جلو? صوتی آماده جهت استفاده در نرم افزار افتر افکت در این مجموعه موجود است.

http://www.videocopilot.net/dsfx.html

film magic pro -در این مجموعه ?? استایل آماده جهت تغییر رنگ تصویر در نرم افزار افتر افکت موجود است. همچنین ? ترنزیشن آماده برای استفاده در پروژه های ویدئوی نیز در این مجموعه گنجانده شده است. همچنین آموزش استفاده از این مجموعه بصورت تصویری موجود است.

http://www.videocopilot.net/fmp.html

twitch – این محصول در واقع شامل پلاگین بسیار کارآمدی به نام twitch است. محتویات این محصول شامل ? آموزش استفاده از این پلاگین و نیز مجموعه ای از افکتها و فایلهای صوتی و تصویری مرتبط با آموزش و ساخت و ایجاد کلیپهای تصویری است.

http://www.videocopilot.net/twitch

web tutorials – این قسمت شامل تعدادی از آموزش های رایگان شرکت ویدئو کوپایلوت است که از سایت این شرکت با فرمت flv دانلود و در پکیج قرار داده شده است .

http://www.videocopilot.net/tutorials

نحوه خرید کلیه مجموعه آموزش های شرکت ویدئو کوپایلوت :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کلیه مجموعه آموزش های شرکت ویدئو کوپایلوت بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۰۰۰ تومان
خرید کلیه مجموعه آموزش های شرکت ویدئو کوپایلوت


برچسب ها : , , , , , , , ,