خريد پستي ielts preparation – آمادگي براي آزمون آيلتس:اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی ielts preparation – آمادگی برای آزمون آیلتس:اورجینال

  • اسفند ۲ام, ۱۳۹۱

ielts preparation – آمادگی برای آزمون آیلتس:اورجینال

توضیحات درباره ielts preparation – آمادگی برای آزمون آیلتس:اورجینال :
در دو dvd

آیلتس (به انگلیسی: ielts مخفف international english language testing system) (نظام بین المللی ارزشیابی زبان انگلیسی) در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

نمره بندی این آزمون از ? تا ? سطح را شامل می‌شود که نمره? قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح ? نمره? متوسط و ? به بالا خوب تلقی می‌شود. دانشگاه کمبریج ، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد آیلتس با حداقل سطح ? را می‌پذیرند.

آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

آزمون ielts برای ارزیابی توانایی های انگلیسی کسانی طراحی شده است که مایلند در محیط های انگلیسی زبان کار یا تحصیل نمایند. آزمون ielts چهار مهارت زبانی یعنی خواندن ، نوشتن ، شنیدن و مکالمه را در ? سطح مختلف ، از کسانی که هیچگونه سر و کاری با زبان انگلیسی ندارند تا کسانی که از آن در سطح تخصصی استفاده می کنند ، در بر می گیرد.

ielts در موسسات آموزشی کشورهای بریتانیا ، استرالیا ، نیوزیلند و بطور روز افزونی در کشور کانادا بعنوان مهارت های زبانی لازم برای ورود به هزاران دوره آموزشی در دانشگاه ها و کالج های مختلف مورد قبول می باشد .ielts همچنین توسط شورای عمومی پزشکی بریتانیا و نیز شورای پزشکی استرالیا پذیرفته شده است.

آزمون ielts در نزدیک به ???مرکز در بیش از ??? کشور جهان و از جمله ?? مرکز در بریتانیا برگزار می شود.

ielts بطور مشترک توسط بریتیش کانسیل ، سندیکای امتحانات محل کمبریج (ucles) و موسسه آموزشی idp استرالیا اداره می شود.

محتوای این مجموعه:

ارائه ۳ سری آموزش به صورت فیلم، متن، صدا، تست و نکات
سری اول:
– تعداد ۲۶ عدد فیلم
– متن فیلم ها
– صدای فیلم ها
– تستهای مربوطه به همراه پاسخ
– نکات فیلمها
– نقشه و پلن آموزش
ش م:۴۵۸۲۳۱/۲۴۴

نحوه خرید ielts preparation – آمادگی برای آزمون آیلتس:اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت ielts preparation – آمادگی برای آزمون آیلتس:اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان
خرید ielts preparation – آمادگی برای آزمون آیلتس:اورجینال


برچسب ها : , , , , , , , ,