خريد پستي 4104- بازي ايگور دانشمند گوژ پشت! – igor the game | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی ۴۱۰۴- بازی ایگور دانشمند گوژ پشت! – igor the game

  • بهمن ۱ام, ۱۳۹۱

4104- بازی ایگور دانشمند گوژ پشت! - igor the game

توضیحات درباره ۴۱۰۴- بازی ایگور دانشمند گوژ پشت! – igor the game :
بازی ایگور دانشمند گوژ پشت! – igor the game

تعداد: ۲dvd

نسخه زبان اصلی

بازی کارتونی جذابی که بر اساس فیلم انیمیشن شخصیت بسیار دوست داشتنی ایگور که همزمان با انتشار بازی بر روی پرده سینماهای دنیا رفت ساخته شده است . داستان ایگور در دنیایی رقم می خورد که پر از دانشمندان دیوانه و اختراعات شیطانیست و در این بین دستیار یک دانشمند که بسیار با استعدادولی گوژ پشت با نام ایگور آرزو های بزرگی برای تبدیل شدن به یک دانشمند بزرگ دارد که داستان این بازی زیبا و فیلم اورجینال آن را رقم می زند .بازیکنان در این بازی کارتونی جذاب حق انتخاب میان یکی از شخصیت های اصلی فیلم اصلی با نام های igor, eva, scamper و brain و یا انتخاب همزمان هر چهار عدد را برای بازی دارند ! بازی داستان فیلم اصلی را دنبال می کند و شما به خوبی می توانید در نقش ایگور نقش آفرینی کنید ! مطونا علاقمندان به بازی های کارتونی به خصوص کودکان از بازی جذاب ایگور لذت می برند .
سازنده : southpeak interactive
ناشر : کمپانی southpeak interactive
تاریخ انتشار : oct , 2008
وب سایت اختصاصی : igor the game
رده بندی ژانر : کارتونی انیمیشن
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کام با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی esrb در مورد محتوای بازی : e – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .
ویژگی های منحصر به فرد بازی igor the game:
– بازی کارتونی جذاب بر اساس فیلم نامه فیلم اصلی .
– بازی در نقش یکی از چهار شخصیت کارتون اصلی و یا بازی همزمان با هر چهار شخصیت .
– بازی در مراحل مختلف داستان فیلم اصلی !
– حرکات عالی شخصیت ایگور بر اساس ویژگی های این شخصیت در بازی .
– گرافیک قابل قبول و داستانی بسیار جالب برای یک بازی کارتونی کودکان .
– وجود دشمنان در حین مراحل و غول در پایان مراحل !
و …….
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی igor the game:
windows xp sp2 pentium 4/1.2 ghz athlon 512 mb ram geforce 5200 fx 256 mb/ati 9500 p

توضیحات بیشتر:

داستان ایگور در دنیایی رقم می خورد که پر از دانشمندان دیوانه و اختراعات شیطانیست؛ ایگور شخصی با استعداد و گوژ پشت است؛ و در تلاش برای اثبات این است که به دنیا ثابت کند، تنها دانشمندان دیوانه نیستند که اختراعات شیطانی را ابداع می کنند بلکه ایگور هم میتواند!

گیم پلی یا مراحل بازی یک مورد خیلی مهم در تمام بازی های ویدئویی است که در بازی ایگور (igor) در حد خوب طراحی شده است. شما در بازی ایگور نه تنها خود شخصیت اصلی را تحت کنترل دارید بلکه شخصیت های دیگری را نیز تحت کنترل دارید. در این بازی کنترل همه ی شخصیّت ها را به طور کامل در اختیار دارید و میتوانید با اراده خود به هر کدام از آنها که میخواهید تغیر شکل داده و از توانایی های آن ها استفاده کنید.

وقتی شما یک شخصیّتی را کنترل می کنید شخصیّت های دیگر پا به پای شما مبارزه میکنند. هر شخصیّتی توانایی های منحصر به خودش را دارد. اسکمپر توانایی پرش تا ارتفاع زیاد را دارد و همچنین می تواند دشمنان را بترساند؛ برین یک بازوی طویل دارد که میتواند گلوله وار آن را پرتاب کند. ورآوا هم بی نهایت نیرومند است و می تواند موانع را درهم بشکند. ایوا مهمترین شخصیت برای مبارزه با نیروهای اصلی یا به اصطلاح غول بازی است. مقداری ناهماهنگی در این بازی و همچنین شخصیّت های بازی وجود دارد .مثلاً ایوا به خاطر اندازه ی خود، پرش خوبی دارد و این در حالی است که بالاتر از نقاط تحت کنترل شما هم می پرد و این مسأله در شخصیّت اسکمپر به خاطر توانایی پرش عالی برجسته تر و قابل مشاهده تر است.

مسیر بازی اکثراً سطحی صاف و جذاب دارد اما سطح فکری بودن بازی زیاد نیست، که مناسب افراد کم سن و سال تر می باشد. چیزهای کمی در بازی برای دستیابی وجود دارد و اکثراً فضای بازی را گل ها و چرخ دنده ها احاطه می کنند که شما میتوانید به وسیله آنها انرژی شخصیّت ها را شارژ کنید. مرگ در بازی ایگور معنایی ندارد، اگر چه شخصیّت های بازی ممکن است در اثر پایان انرژی بی حال و گیج تر شوند ولی در مدت زمانی کوتاه دوباره سلامت خود را به دست می آورند.

معماهای این بازی به راحتی قابل حل هستند. به نظر میرسد که نابودی شخصیّت های بد بازی کمی دشوار و برای افراد کم سن و سال نگران کننده است، اما نیازی نیست که نگران این مسئله باشید چرا که هیچ یک از این چهار شخصیّت از بین نمیروند.

لینک تایید بازی در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignergames&search[title]=igor

نحوه خرید اینترنتی۴۱۰۴- بازی ایگور دانشمند گوژ پشت! – igor the game :
لطفاً برای خرید سریع و راحت ۴۱۰۴- بازی ایگور دانشمند گوژ پشت! – igor the game بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۹۰۰ تومان
خرید 4104- بازی ایگور دانشمند گوژ پشت! - igor the game


برچسب ها : , , , , , ,