خريد پستي گردنبند بارسلونا+زنجير استيل | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی گردنبند بارسلونا+زنجیر استیل

  • دی ۲۳ام, ۱۳۹۱

گردنبند بارسلونا+زنجیر استیل

توضیحات درباره گردنبند بارسلونا+زنجیر استیل :
فوق العاده شیک و زیبا

برای آقا پسرا و دختر خانم ها ی سلیقه

یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی

لیگ اسپانیا به طور مرسوم یکی از رقابت هایی است که بردنش برای بارسا جزء سخت ترین ها به شمار می رود. اما به لطف ویژه برخی از فصل های دهه ۱۹۹۰، دهه ای که در آن ۶ قهرمانی به دست آمد و دو قهرمانی دیگر در طی دو سال، باشگاه فوتبال بارسلونا تا کنون ۱۸ بار عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورده است

ابهت باشگاه فوتبال بارسلونا، به همراه فاکتورهای بسیار زیاد دیگر، به وسیله ی لیست افتخارات تحسین برانگیزش تعریف شده است. تعداد کمی از باشگاه های سرتاسر دنیا، موفقیت هایی تا این حد گوناگون را به دست آورده اند. جام میان قاره ای، تنها جایزه پیروزی است که تاکنون به موزه ی باشگاه راه نیافته است؛ بنابراین دو جام اروپایی که در ومبلی (۱۹۹۲) و پاریس (۲۰۰۶) فتح شده اند، بزرگترین سربلندی و لذت باشگاه باقی مانده اند. این ها بهترین لحظات بارسا در صحنه قاره ای هستند. اما باشگاه، این افتخار را نیز به همراه خود دارد که تنها تیمی است که در تمام دوره های رقابت ها میان باشگاه های اروپایی، از زمانی که برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ به وجود آمده، حضور داشته است. موفقیت های زیاد بارسلونا در اروپا شامل شناخته شدن به عنوان «پادشاه جام برندگان جام»، به علت رکورد فتح این عنوان در ۴ دوره، نیز می شود.

به علاوه، اف سی بارسلونا، ۳ بار جام جوانمردی fairs cup ( تورنومنتی که اکنون به عنوان جام یوفا شناخته می شود) را نیز در سال های ۱۹۵۸، ۱۹۶۰ و ۱۹۶۶ کسب کرده است. در سال ۱۹۷۱، بارسا جایزه ویژه برد مسابقه ای را کسب کرد که میان خودشان، به عنوان اولین پیروز این رقابت ها و لیدز یونایتد، به عنوان آخرین پیروز این رقابت ها، برگزار شد. اما بارسا نه تنها اروپا را بلکه رقابت های اسپانیایی به ویژه جام ملی (حذفی)، copa del rey، را که ۲۴ بار و بیشتر از سایر باشگاه ها فتح کرده اند، تحت نفوذ دارد.

نحوه خرید اینترنتیگردنبند بارسلونا+زنجیر استیل :
لطفاً برای خرید سریع و راحت گردنبند بارسلونا+زنجیر استیل بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۹۹۰۰ تومان
خرید گردنبند بارسلونا+زنجیر استیل


برچسب ها : , , , , , ,