خريد پستي کيت چشمک زن با 2led | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی کیت چشمک زن با ۲led

  • بهمن ۲۰ام, ۱۳۹۱

کیت چشمک زن با 2led

توضیحات درباره کیت چشمک زن با ۲led :
دو led کوچک که به صورت رفت و برگشت خاموش وروشن می شوند.

این کیت برای مبتدی ها فوق العاده مناسب و کار با آن جذاب است. منظور این است که به دلیل تعداد قطعات کم و مقاوم در برابر حرارت هویه ، فضای مناسب برای لحیم کاری ، شرح کامل چگونگی ساخت همگی باعث شده کیتی پر طرفدار و مناسب برای تازه کارها باشد.

کیت چشمک زن دو تایی یکی از کیتهای مقدماتی الکترونیک می باشد. علاوه بر جنبه آموزشی و علمی می توانید آن را به عنوان تزئین کاردستی ، جاسازی نمودن بجای چراغ دزدگیر در ماشین ، جاسازی نمودن در کاسه چراغ اتومبیل برای زیبایی ، نیز به کار ببرید. این کیت را می توان در اتومبیل جا سازی نمود تا با فشار به پدال ترمز روشن شود یا روی دوچرخه و موتور نصب کرد و یا هر جای دیگر. در تاریکی شب جلوه و درخشش فوق العاده ای خواهد داشت.

ولتاژ کار مدار ۳ تا ۱۲ ولت مستقیم می باشد.

کلیه مدارهای مشابه در این زمینه در قسمت چشمک زن و فلاشر می باشد.

شرح کار علمی مدار
چشمک زن دوتایی یک مولتی ویبراتور استابل می باشد که در دیجیتال کاربرد فراوانی دارد. عملکرد این مدار شباهت بسیاری به الاکلنگ دارد از این رو به آن مدار الاکلنگی نیز می گویند. زیرا هنگامی که یکی از ترانزیستورها در حالـــت اشباع است و دیگری در حالـــت قطع می باشد.

جهت تشریح این مدار حالـــت یکی از ترانزیستورها را که بعد از وصل مدار اشباع است در نظر می گیریم. این حالـــت برای ترانزیستور دیگر نیز صادق است. فرض کنیم بعد از وصل مدار t1 اشباع و t2 قطع باشد. (هر ترانزیستور که اشباع باشد led مربوط به آن روشن است) چون t1 اشباع است خازن متصل به کلکتور آن در حالـــتی قرار گرفته که از یک طرف به وسیله بیس امیتر t2 و از طرف دیگر از طریق کلکتور امیتر t1 شارژ می شود و به همین دلیل t2 در حالـــت قطع است. پس از دشارژ شدن، c1 از مسیر r2 شارژ می شود تا هنگامی که ولتاژ آن به مقدار مطلوب جهت تحریک t2 برسد جریان شارژ ادامه دارد، که در این حالـــت t2 اشباع و خازن c2 از طریق مسیر کلکتور امیتر t2 به منفی مرتبط و ترانزیستور t1 قطع می گردد، و تا زمانی که باتری به مدار متصل است بدون تحریک خارجی مدار نوسان خواهد کرد.

این کیت در بسته بندی زیبا به همراه هدیه عرضه می شود.

نحوه خرید کیت چشمک زن با ۲led :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کیت چشمک زن با ۲led بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۹۰۰۰ تومان
خرید کیت چشمک زن با 2led


برچسب ها : , , , , , ,