خريد پستي کيت آژير پليس و بوق | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی کیت آژیر پلیس و بوق

  • بهمن ۲۶ام, ۱۳۹۱

کیت آژیر پلیس و بوق

توضیحات درباره کیت آژیر پلیس و بوق :
هم صدای آژیر را می توانید پخش کنید و هم با تغییر یک کلید صدای بوق را پخش نمائید ، کاملا مشابه دستگاه ماشین های پلیس است.

تغذیه مدار ۶ تا ۱۲ ولت است.

آژیر پلیس و بوق یک کیت بسیار سرگرم کننده و جذاب است. مدار آژیر کیت سه صدای مختلف دارد. قسمت بلندگوی کیت هم دارای توان خروجی مناسبی است بطوریکه براحتی می‎توانید آنرا روی ماشین یا موتور نصب کنید.

راه اندازی مدار :
سیمهای یک بلندگوی شیپوری را به سوراخهای sp روی فیبر متصل کنید. توسط آداپتور یا باتری ۶ یا ۹ ولت dc (با توجه به قطب + -) به ورودی v وصل کنید. اگر کلید sw1 در حالـــت ۱ (بلندگو) باشد با صحبت کردن در میکروفن صدای شما از بلندگو پخش می‎شود و اگر در حالـــت ۲ (آژیر) باشد صدای بلند آژیر فضا را پر می‎کند. با تغییر کلیدهای sw2 و sw3 نوع آژیر تغییر می‎کند. کیت شما آماده است. اگر بخواهید از مدار در اتومبیل استفاده کنید برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از اتصالی احتمالی، یک عدد دیود یکـسو ساز به شکلی که پایه کاتد (طرف خط دار دیود) به سمت سوراخ + روی فیبر باشد وصل کنید و قطب مثبت باتری به پایه آند دیود و قطب منفی را به پایه منفی فیبر متصل نمایید.

شرح کار علمی مدار :
این مدار شامل سه قسمت ، نوسان ساز صوتی، نوسان ساز مقطعی و تقویت کننده صوتی می‎باشد. ترانزیستورهای t5 و t6 و مقاومتهای r10 و r7 و r6 و r4 نوسان ساز صوتی را تشکیل می‎دهند که r7 ولتاژ کلکتور t6 و r8 ولتاژ بیس آنرا تأمین می‎کند و همچنین r4 ولتاژ ۱میتر t5 را مشخص می‎کند. فرکانس صوتی توسط خازن c5 تعیین می‎شود و c4 عمل فیدبک (feed back) بین خروجی t6 و ورودی t5 را انجام می‎دهد تا نوسان مدار ثابت باقی بماند. نوسانات صوتی تولید شده، از طریق امیتر t6 به نوسان ساز مقطعی (مولتی ویبراتور استابل) هدایت می شود. t3 و t4 ترانزیستورهای این نوسان ساز می‎باشند که فرکانس کار آنها توسط c2 و c3 و r4 و r3 مشخص می‎شود. آخرین مرحله نیز یک تقویت کننده صوتی است که سیگنالهای ورودی به آنرا با حداقل نویز تقویت کرده و از طریق کلکتور به بلندگو انتقال می‎دهد. با تغییر دادن کلید در هر حالـــت، خازنهای c6 و c7 و c8 وارد مدار شده و فرکانس خروجی را تغییر داده تا صدای آژیرهای مختلفی از طریق بلندگو شنیده شود.

این کیت در بسته بندی زیبا به همراه هدیه عرضه می شود.

نحوه خرید کیت آژیر پلیس و بوق :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کیت آژیر پلیس و بوق بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان
خرید کیت آژیر پلیس و بوق


برچسب ها : , , , , , , , ,