خريد پستي کارتون زيبا و به ياد ماندني مهاجران اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی کارتون زیبا و به یاد ماندنی مهاجران اورجینال

  • دی ۶ام, ۱۳۹۱

کارتون زیبا و به یاد ماندنی مهاجران اورجینال

توضیحات درباره کارتون زیبا و به یاد ماندنی مهاجران اورجینال :
شماره مجوز ۱۵۵/۳۶۳۲۳۶۳

کارتون مهاجران مجموعه انیمیشن ژاپنی است که توسط شرکت نیپون و بر اساس رمان رنگین کمان جنوبی که توسط نویسنده استرالیایی فیلیس پیدینگتون(۱۹۱۰-۲۰۰۱) نوشته شده ساخته شده است
نام اصلی: نام این کارتون به زبان اصلی lucy of the southern rainbow (لوسی از رنگین کمان جنوبی)یا (????????, minami no niji no r?sh? است. این کارتون مجموعه کامل و با کیفیت مهاجران را شامل میشود.
کارتن مهاجران یکی از زیباترین کارتنهای قدیمی هست که نام ان در زبان اصلی ژاپنی به لوسی از رنگین کمان جنوبی معروفه . این کارتن رو یک شرکت ژاپنی به نام نیپون از روی یک رومان استرالیایی به اسم رنگین کمان جنوبی ، ساخته در ضمن اسم نویسنده استرالیایی رومان فیلیس پیدینگتون می باشد .
داستان کارتون درباره دختر جوانی به نام لوسی هست که خانواده اش تصمیم میگیرند از انگلستان به استرالیا سفر کنند و خانواده اش در حین مهاجرت با مشکلاتی روبرو می شوند که البته این سفر هیجاناتی رو هم به همراه داره . انها در استرالیا در یک مزرعه زندگی جدیدی شروع میکنند و لوسی و خواهرانش لذت می برند از این که تجربیات جدیدی به دست می اورند و با اشخاص جدیدی اشنا می شوند و حیوانات جدیدی نیز پیدا می کنند .
کارتون قدیمی مهاجران یک مجموعه انیمیشن ژاپنی است که توسط شرکت nippon ساخته شده است…
عنوان در ایران: کارتون مهاجران
کشور: ژاپن
تهیه کننده: nippon animation
کارگردان:فیلیس پیدینگتون

نحوه خرید اینترنتیکارتون زیبا و به یاد ماندنی مهاجران اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کارتون زیبا و به یاد ماندنی مهاجران اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۰۰۰ تومان
خرید کارتون زیبا و به یاد ماندنی مهاجران اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,