خريد پستي کارتون بچه هاي کوه آلپ دوبله :اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی کارتون بچه های کوه آلپ دوبله :اورجینال

  • دی ۲۶ام, ۱۳۹۱

کارتون بچه های کوه آلپ دوبله :اورجینال

توضیحات درباره کارتون بچه های کوه آلپ دوبله :اورجینال :
شماره پروانه ۱۱۷۷۲-۱۵۵/۸۸

کارتون بچه های کوه آلپ با نام اصلی داستان آلپ
با خرید این مجموعه یک دی وی دی کارتون هدیه بگیرید
محصول ۱۹۸۳ کمپانی انیمیشن سازی ژاپن nippon animation است.
داستانی که روایتگر تلخی های زندگی، عشق، تنفر و بخشش است. آنت دختر نوجوانی است که در یکی از دهکدهای سوئیس با پدر و برادرش دنی و مادربزرگشان در مزرعه ای در دامنه های کوه آلپ زندگی می کنند و مادرش بعد از به دنیا آوردن دنی کوچولو می میرد.
در همسایگی آنها لوسین با خانواده اش زندگی می کند که با آنت رابطه دوستانه ای دارد، تا اینکه طی حادثه ای دلخراش دنی کوچولو از پرتگاهی می افتد و فلج می شود. در این حادثه لوسین به نوعی مقصر است و با این اتفاق تمام دوستی بین او و آنت به نفرت تبدیل می شود
تا اینکه بعد از یک عمل جراحی لوسین به نوعی در درمان دنی کمک می‌کند و این رابطه دوستانه دوباره شکل می‌گیرد
پوزو کوسبا سال ۱۹۸۳ مجموعه بچه های آلپ را در ۴۸ اپیزود ۲۴ دقیقه ای ساخت. کنجی یوشیدا فیلمنامه این مجموعه را بر مبنای رمانی با عنوان گنجینه های برف نوشته پاترشیا ام. جان نوشت.
بچه های آلپ از ۹ ژانویه سال ۱۹۸۳ تا ۲۵ دسامبر همان سال پخش شد. در این مجموعه صداپیشگانی چون کیو کوهان (آنت)، ایکو یامادا (لوسین)، اوسامو کویاباشی (پییر)، سانه میوکی (دنی) و … صحبت کردند.
این کارتون به صورت کپچر شده عرضه می شود. دیدن این کارتون برای همه ی سنین خاطره انگیز و جذاب خواهد بود. البته با توجه به قدیمی بودن این کارتون نمی توان انتظار کیفیت بسیار بالا را داشت و با کیفیت خوب ارائه می شود که امیدواریم با توجه به پرطرفدار و خاطره انگیز بودن کارتون مورد توجه قرار گیرد.

نحوه خرید اینترنتیکارتون بچه های کوه آلپ دوبله :اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کارتون بچه های کوه آلپ دوبله :اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۷۰۰۰ تومان
خرید کارتون بچه های کوه آلپ دوبله :اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,