خريد پستي نرم افزار sharepoint server 2007 enterprise edition | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی نرم افزار sharepoint server 2007 enterprise edition

  • دی ۵ام, ۱۳۹۱

نرم افزار sharepoint server 2007 enterprise edition

توضیحات درباره نرم افزار sharepoint server 2007 enterprise edition :
نرم افزار office sharepoint server 2007 یک پرتال اطلاعاتی می باشد ، که می تواند در سازمان های بزرگ و کوچک تحت شبکه داخلی و یا حتی اینترنت برای ایجاد فضای کار گروهی الکترونیک مورد استفاده قرار گیرد .

برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار شایسته است برخی از توانمندی های آن را بر شماریم و نگاهی آماری به استفاده از آن در شرکت های جهان داشته باشیم :
شرکت ها هر روزه رشد می یابند و مجبور به نگهداری اسناد و فایل های کامپیوتری بیشتری می شوند ، بنابراین نگهداری این فایل ها ، مدیریت دسترسی به آن ها ، و به روز رسانی ورژن های مختلف یک فایل می تواند دردسری بزرگ برای بخش it موسسات باشد که sharepoint با ارائه راهکارهای مدیریت اسناد سازمانی این مشکل را برطرف می نماید .
امکان نگهداری فایل ها در یک مکان توسط پرتال sharepoint فراهم می شود .
نرم افزار sharepoint با ارائه راهکار های هوش تجاری و در اختیار گذاردن دیدی روشن و آماری از فعالیت های سازمان می تواند باعث کاهش ریسک تصمیم گیری ها و در نتیجه افزایش منابع مالی شرکت شود .
امروزه شرکت ها ممکن است در چندین طبقه ، چندین ساختمان ، چند شهر و یا چندین کشور پراکنده باشند بنابراین نیاز به نرم افزاری است که بتواند به راحتی گروه های کاری را به یکدیگر مرتبط نماید و پرتال sharepoint این امکان را فراهم می کند .
امکانات بسیار زیادی برای سفارشی نمودن ظاهر و کاربری sharepoint وجود دارد تا شرکت ها بتوانند site و پرتال sharepoint خود را هر چه بیشتر با نیازهایشان منطبق کنند .
نرم افزار شیر پوینت هم اکنون در بیش از ۲۰ هزار شرکت در سراسر دنیا استفاده می شود ، شرکت شما نیز در هر سطح و اندازه ای که باشد به آن نیاز دارد بنابراین خرید این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم .
نرم افزار sharepoint بر روی یک حلقه dvd عرضه می گردد و شامل هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی می باشد .
با شماره سریال معتبر

نحوه خرید اینترنتینرم افزار sharepoint server 2007 enterprise edition :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار sharepoint server 2007 enterprise edition بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۷۰۰۰ تومان
خرید نرم افزار sharepoint server 2007 enterprise edition


برچسب ها : , , , , , ,