خريد پستي نرم افزار 3ds max 2008 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی نرم افزار ۳ds max 2008

  • بهمن ۴ام, ۱۳۹۱

نرم افزار 3ds max 2008

توضیحات درباره نرم افزار ۳ds max 2008 :
3d studio max محصولی از شرکت autodesk است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است . مهندسان می توانند به راحتی طراحیهای خود در محیط اتوکد را وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند

برخی از مشخصات کلی برنامه :
– انیمیشن میکس ؛ تدوین و متحرک سازی در ۳d studio max امکانپذیر شده است . برای نمایش حرکات شخصیت مورد نظر می توان از حرکات استاندارد تعریف شده استفاده کرد. همچنین می توان از فرمت xml برای نوشتن حرکات جدید استفاده کرد . ایجاد تصاویر شفاف و با کیفیت در نتیجه استفاده از ابزار شبیه سازی مو، لباس، سایر قسمت های فیزیکی و حرکات تمامی قسمت ها ممکن است .
– مدل سازی با استفاده از این نرم افزار بسیاری از ابزارهای گرافیکی چند ضلعی برای ایجاد اشکال با دقت بالا یا پایین به کار گرفته می شود . وجود ابزارهای گرافیکی پیشرفته باعث شده است تا بتوان فرایند اضافه کردن جزئیات به اجسام را سرعت بخشید. کمک گرفتن از ابزارهای سریع و منحصر به فرد این نرم افزار باعث می شود تا بتوان انواع مدلها از ساده تا پیچیده را به دست آورد .
– ابزارهای نگاشت ماوراء بنفش:با استفاده از این ابزار می توان موقعیت ماوراء بنفش (uv) را در اجسام کنترل کرد. از این ابزار برای طرح دادن به جسم مورد نظر استفاده می شود . ناهمواریهای موجود در اجسام را می توان به کمک ابزارهای ماوراء بفش بر طرف کرد . بدین ترتیب، به میزان زیادی در وقت و هزینه صرفه جویی می شود و تمامی قسمت ها در جای خود قرار می گیرند . چنانچه به اصلاحات بعدی نیاز باشد، این کار به راحتی امکان پذیر خواهد بود .
– اجسام (ماتریالها):می توان با استفاده از نگاشتهای جا به جایی اجسام مشبکی با وضوح بالا و کلیه جزئیات را طراحی کرد. همچنین می توان از نگاشت های معمولی برای ساخت مدل با وضوح کم استفاده کرد . بدین ترتیب، می توان انواع بازیها را بدون نیاز به چند ضلعیهای پیچیده طراحی کرد . با استفاده از ویراشگر منحصر به فرد اجسام این نرم افزار می توان مدلهایی با انواع بافت ها و اندازه های واقعی و پیچیدگی زیاد به دست آورد .
– زبان maxscript: با استفاده از maxscript می توان در کمترین زمان اشکال های برنامه را ردیابی کرد. همچنین می توان ابزارهای عملیاتی را برای کنترل در واسط کاربری (ui ) به کار گرفت . از این زبان برنامه نویسی شی گرا برای بهینه کردن کار در محیط سه بعدی استفاده می شود. – نور پردازیاز انواع مدلهای نوردهی برای استفاده در بازیهای رایانه ای و انطباق با انواع رنگ ها ، طرح ها و حرکات استفاده می شود . امکانات زیادی برای بالا بردن کیفیت نوردهی در صحنه و جود دارد .
برخی از ویژگیهای این برنامه :
– مدل سازی با استفاده از ویرایشگر چند پله ای ( poly bridge ) می توان جزئیات را نشان داد . با استفاده از ویرایشگر چند ارتباطه ( poly connect ) می توان کنترل بیشتری را بر کل اشکال اعمال کرد .با استفاده از حلقه ها ( ring/loop ) می توان ابعاد لبه های جسم را بزرگ یا کوچک کرد. فرآیند اصلاح و یا حذف لبه ها و اجزاء کوچک نیز تسهیل شده است .
نگاشت و آشکار سازی ماوراء بنفش: امکان نمایش نقوش بر مبنای سلایق کاربر فراهم شده است .- امکان حذف آسان تر ناهمواری ها به وسیله امکانات موجود و صاف کردن آنها فراهم آمده است .
– امکان دسترسی مستقیم به شکلهای اصلی ( مانند جعبه، استوانه، کره و … ) باعث شده تا اصلاحات سریع تر انجام پذیرد .
– امکان صادر کردن نمونه های ماوراء بنفش فراهم آمده است و بدین ترتیب می توان از این نقوش در سایر محیطهای گرافیکی بهره گرفت .
زبان maxscript: با استفاده از آن می توان روند کاری را به صورت خودکار به گونه ای تنظیم کرد که از بانک اطلاعاتی sql maxscript نیز بهره ببرید .
– می توان سرعت یافتن خطاهای موجود را بالا برد . این اشکال زدا از استانداردهای صنعتی استفاده می کند و امکان آن را فراهم می آورد تا بتوان در متن مورد نظر هر گونه جای خالی و متن دیگر را وارد کرد .
– کنترل کننده های فعلی از پشتیبانی maxscript بهره می گیرند .
– امکان بازسازی مجدد کنترل کننده ها با نامهای مستقل وجود دارد .
پویانمایی شخصیتها
– امکان وارد و صادر کردن htr و trc در نظر گرفته شده است . حرکات استاندارد می توانند کل شخصیت، صورت یا فقط بخشی کوچک را حرکت دهند .
– بارگذاری و ذخیره پویانمایی با استفاده از انواع اطلاعات بر پایهxml امکان پذیر است در نتیجه می توان ذخیره، بارگذاری، نگاشت و پویا نمایی را بین شخصیت ها انجام داد . پویانمایی در میان شخصیت های مختلف با اندازه های متفاوت و طراحی های مختلف مقدور است . این امکان نیز وجود دارد که پویانمایی را به بخشهای مختلف از یک جسم که مجدداً مورد استفاده قرار می گیرند، منتقل کرد .
– تمامی محدودیتهای میکس ، تدوین ، اصلاح و زمان دهی در متحرک سازی از بین رفته است .
– کنترل کننده ها این امکان را فراهم می آورند که به راحتی بتوان محدودیتهای موجود در داخل یا خارج لایه را درک کرد . این محدودیت ها عمدتاً برای اعمال کنترل بیشتر و تحرک ساده تر در نظر گرفته شده است .
– با استفاده از گزینه track-view می توان انتخاب ، مشاهده ، اصلاح یا کار بر روی منحنی ها را با سهولت بیشتری انجام داد.

– پویانمایی حیوانات
در شخصیتهای با گردن بلند یا غیر متعارف با جزئیات زیاد، می توان از ترکیبها و کنترل کننده های جدید بهره گرفت .
– امکان اتصال استخوانها به یکدیگر با سه درجه آزادی فراهم شده است .
– می توان تغییرات در قسمت لگن را که نوعی اتصال توپی به شمار می رود، حذف کرد و کیفیت حرکت این قسمت از اسکلت را بهبود بخشید.
– پشتیبانی از حرکات انگشتان و قوزک پا افزایش داشته است، بدین ترتیب حرکات جزئی مانند خم کردن انگشتان بهتر شکل می گیرند .
– مو و خز
– ابزارهایی برای حالت دهی و شانه زدن و نیز تجعد و فر کردن در طرحهای پیچیده در نظر گرفته شده است.
– ابزار پویایی مو از موتور دینامیک نرم افزار shave استفاده می کند و نیروهای دیگر که مستقیما از لایه یا حرکت هر اصلاح کننده دیگری، حرکت خود را تامین می کنند، تعبیه شده اند.
– می توان از شکل و هندسه مو در خلق جنگل، انواع گلها یا هر چشم انداز دیگری بهره گرفت.
– لباس
– می توان از انواع طرحهای لباس از نظر جنس پارچه و مدل لباس که مشابه طرح های واقعی است بهره گرفت .
– می توان مواد استفاده شده در لباس اعم از ابریشم، پنبه یا پشم را از فایل انواع لباس انتخاب کرد و طرح را مشابه لباس در دنیای واقعی به دست آورد.
– می توان لباسهای خوش دوخت را با آن نرم افزار طراحی کرد و صرفا بدین گونه نیست که تنها خلق لباسهای گشاد توسط آن انجام شود، حتی می توان منافذ و خط تا را در طرح نشان داد .
– می توان مدل لباس را برای شخصیت های دیگر نیز بکار برد و با تعویض نوع پارچه مدل لباس تغییر نمی یابد .
– طراحی جلوه های تصویری
– می توان از انواع مجموعه رنگها برای بالا بردن کیفیت نوردهی در صحنه استفاده کرد.
– استفاده از اندازه های واقعی این امکان را فراهم می آورد تا از لحاظ فیزیکی و مقیاس، مکانها در صحنه بهتر طراحی شوند.
– می توان مشخصات و اطلاعات مربوط به اشیاء، لایه، اجسام، دوربین و نور را به عنوان اطلاعات مربوط به صحنه، ذخیره و د آینده مجددا از آن استفاده کرد.
— ارائه شده بر روی ۲ حلقه dvd

نحوه خرید اینترنتینرم افزار ۳ds max 2008 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار ۳ds max 2008 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان
خرید نرم افزار 3ds max 2008


برچسب ها : , , , , , ,