خريد پستي نرم افزار هاي vmware vsphere v5 و vmware vcenter server v5 – پر استفاده ترين پلتفرم پياده سازي cloud و مجازي سازي | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی نرم افزار های vmware vsphere v5 و vmware vcenter server v5 – پر استفاده ترین پلتفرم پیاده سازی cloud و مجازی سازی

  • بهمن ۱ام, ۱۳۹۱

نرم افزار های vmware vsphere v5 و vmware vcenter server v5 – پر استفاده ترین پلتفرم پیاده سازی cloud و مجازی سازی

توضیحات درباره نرم افزار های vmware vsphere v5 و vmware vcenter server v5 – پر استفاده ترین پلتفرم پیاده سازی cloud و مجازی سازی :
نرم افزار vmware vsphere پر استفاده ترین پلتفرم مجازی سازی در جهان می باشد . این برنامه برای برآوردن همه جانبه نیازهای زیر ساخت cloud و virtual به کار می رود . این نرم افزار قابلیت کار در تمامی محیط ها از کوچک تا enterprise را داراست . شرکت های ارائه دهنده خدمات cloud عمومی و خصوصی و ارائه دهندگان virtual desktop infrastructure ( vdi )عموما از این برنامه برای پیاده سازی پروژه های خود استفاده می کنند .
به کمک این نرم افزار می توانید datacenter ها را با دانش ، نرم افزارها و سخت افزارهای کنونی به یک cloud مجازی منتقل نمایید و در صورت نیاز از طریق vmware broad ecosystem آن را به یک cloud عمومی منتقل نمایید .
حداکثر سازی بهره وری ، خودکار سازی راهکارهای disaster recovery و مدیریت disaster recovery ، کارایی بسیار بالا در تمامی شرایط و کاهش هزینه های اجرایی از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد .

این نرم افزار ها بر روی ۲ حلقه dvd عرضه می شوند که شامل نرم افزارهای vsphere v5 و vcenter server v5 می باشند و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد .

در ادامه بیشتر با ویژگی ها و امکانات نرم افزار vmware vsphere آشنا می شویم :
storage drs : این ویژگی امکان load balancing و یا همان موازنه بار capacity و i/o را در اختیار می گذارد که از این طریق بهینه سازی بسیار خوبی در کارایی پدید خواهد آمد .
vmware file system v5 : امکان به روز رسانی از vmfs3 به vmfs5 بدون هیچ تاثیری بر ماشین های مجازی در حال اجرا ، امکان استفاده از درایو های ۶۴ ترابایتی تنها برخی از قابلیت های سیستم فایل جدید این نرم افزار است .
esxi firewall : برخورداری از فایروال قدرتمند درونی از امکانات حیرت انگیز این برنامه می باشد
storage apis — vaai offloads for nas : به کمک این ویژگی جدید در هر nas array قادر به offload عملیات ورودی / خروجی اصلی از data mover ها به storage array هستیم .
storage apis — storage awareness/discovery : این ویژگی امکان خود کار سازی شناسایی درایوها ( از نظر raid,replication/non-replication,disk type ) را داراست و بنابر همین ویژگی به انتخاب خودکار درایو ها بر اساس برنامه ای که برای آن درایو داریم بسیار کمک خواهد کرد
iscsi enablement: iscsi ui support : بوسیله توسعه های صورت گرفته در این زمینه می توانید کلیات امور مرتبط با iscsi را از طریق vsphere client انجام دهید .
increase nfsv3 max share count to 256 : در نسخه vsphere 4.1 این عدد ۶۴ بوده است
enhanced logging support : ویژگی تاریخچه نگاری ( logging ) در این نسخه بسیار توسعه پیدا کرده است و تقریبا همه ویژگی های این نرم افزار را شامل می شود .
enhanced storage metrics : در vsphere 5 شما می توانید شاهد سنجش گر های جدید کارایی باشید که بسیاری از موجودیت ها را شامل خواهند شد .
profile-driven storage : به کمک این امکان می توانید بنا به ویژگی های هر datastore پروفایلی تهیه نمایید .
ssd detection and enablement : به esxi اجازه تشخیص دیسک هایی که یک ssd device هستند را می دهد که این امکان به ویژه به یکی ویژگی جدید vsphere 5 موسوم به swap to host cache کمک می کند .
vsphere replication : این ویژگی موسوم به host based replication می باشد که اجازه replicate را به کاربران می دهد .
nioc — user defined resource pools : به کاربران اجازه ساخت resource pool از منابع موجود در شبکه را می دهد این pool شامل مواردی همچون cpu , memory and storage می باشد .
nioc — hbr traffic type : یکی از هفت امکان جدید پیش تعریف شده در network resource pool می باشد که دسته بندی vsphere replication traffic را انجام می دهد .
vds support for port mirror, lldp and netflow v5 : port mirror امکان ارسال ترافیک بر روی یک پورت خاص را فراهم می کند که برای بسیاری از امور به ویژه ارسال ترافیک بر روی ips مفید می باشد ، lldp امکان گرفتن اطلاعات از switch های فیزیکی را فراهم می کند ، netflow امکان مشاهده ارتباطات درون فضای مجازی را فراهم می کند .
و بسیاری قابلیت ها و امکانات دیگر که می توانید شرح آن ها را در وب سایت vmware مطالعه نمایید

این نرم افزار ها بر روی ۲ حلقه dvd عرضه می شوند که شامل نرم افزارهای vsphere v5 و vcenter server v5 می باشند و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد .

نحوه خرید اینترنتینرم افزار های vmware vsphere v5 و vmware vcenter server v5 – پر استفاده ترین پلتفرم پیاده سازی cloud و مجازی سازی :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار های vmware vsphere v5 و vmware vcenter server v5 – پر استفاده ترین پلتفرم پیاده سازی cloud و مجازی سازی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان
خرید نرم افزار های vmware vsphere v5 و vmware vcenter server v5 – پر استفاده ترین پلتفرم پیاده سازی cloud و مجازی سازی


برچسب ها : , , , , , ,