خريد پستي نرم افزار حسابداري توليد مايکروسافت – microsoft accounting | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی نرم افزار حسابداری تولید مایکروسافت – microsoft accounting

  • بهمن ۵ام, ۱۳۹۱

نرم افزار حسابداری تولید مایکروسافت - microsoft accounting

توضیحات درباره نرم افزار حسابداری تولید مایکروسافت – microsoft accounting :
در سالهای اخیر مایکروسافت دست به ایجاد و عرضه نرم افزارهای سازمانی زده است که می توان به عنوان نمونه به sharepoint server ، microsoft dynamic crm ، microsoft dynamic gp و در نهایت microsoft office accounting professional 2009 اشاره کرد .
وب سایت تخصصی فرین در ادامه فعالیت های خود اقدام به ارائه نرم افزار microsoft office accounting professional 2009 در قالب ۱ حلقه cd نموده است .

اگر با این نرم افزار آشنا نیستید و خواهان اطلاعات بیشتری در این مورد هستید می توانید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
یک ابزار کامل به منظور مدیریت بر منابع مالی شغل شما می باشد .شما به کمک این نرم افزار می توانید براحتی دفتر حسابرسی خود را کنترل کنید،اطلاعات آن را بایگانی کنید و بر مبنای این اطلاعات فعالیت تجارت خود را پیگیری نمایید.شما کافی است فقط یک بار اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کنید آنگاه در هر زمان می توانید برنامه های مالی روزانه خودتان را مدیریت کنید.
همه اطلاعات مشتری هایتان در یک قسمت مشخص درج می کنید و به ترتیب به امور هر یک رسیدگی خواهید کرد.این ابزار این امکان را به شما می دهد که بتوانید به میلیون ها درخواست و برنامه های مالی خود دسترسی داشته باشید.
از دیگر ویژگی های اسن نرم افزار جامعیت و ارتباط بسیار مناسب آن با برنامه های دیگر مایکروسافت بالاخص با office می باشد به نحوی که شما می توانید نمودار ها و داده های ایجاد شده در excel و یا access را براحتی به این نرم افزار انتقال داده و فاکتور های ایجاد شده در word را در microsoft office accounting professional ویرایش نموده و برای مشتریان خود ارسال دارید .
و همینطور می توانید به سهولت اطلاعات مندرج در این نرم افزار را به excel و یا access و word منتقل نموده و اعمال لازم را بر روی آن ها اجرا نمایید .
مشخصات این محصول :
نرم افزار microsoft office accounting professional 2009
ارائه شده بر روی ۱ حلقه cd

نحوه خرید اینترنتینرم افزار حسابداری تولید مایکروسافت – microsoft accounting :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار حسابداری تولید مایکروسافت – microsoft accounting بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۶۰۰ تومان
خرید نرم افزار حسابداری تولید مایکروسافت - microsoft accounting


برچسب ها : , , , , , ,