خريد پستي مستند ضيافت کبير (اورجينال) the great freas | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی مستند ضیافت کبیر (اورجینال) the great freas

  • بهمن ۴ام, ۱۳۹۱

مستند ضیافت کبیر (اورجینال) the great freas

توضیحات درباره مستند ضیافت کبیر (اورجینال) the great freas :
در سال ???? پس از ۲۵ ماه تلاش بی وقفه ی مستند سازان bbc، یک مجموعه دیگر تقدیم به طرفداران مجموعه های مستند شد و از شبکه bbc پخش گردید.
مجموعه ی bbc natures most amazing events در ۶ قسمت تهیه شده است و در هر قسمت این مستند بی نظیر، یکی از بزرگترین و شگفت انگیزترین حوادث طبیعی جهان هستی به تصویر کشیده می شود! ذوب کوه های یخی قطبی، مهاجرت بزرگ ماهی های قزل آلا، کوچ عظیم حیوانات دشت وسیع آفریقا، مهاجرت عظیم ماهی های ساردین، سیل عظیم در صحرای آفریقای جنوبی و ضیافت عظیم وال ها در اقیانوس آرام، آنچه هست که در این مجموعه شاهد آن هستید، همچنین در پایان هر قسمت، پشت صحنه هایی از مشکلات گروه سازنده مستند و مخاطراتی که در طول فیلم برداری جان آن ها را تهدید می کند نیز به تصویر کشیده شده است!

ضیافت عظیم (the great feast):
یکی از غنی ترین منابع غذایی بر روی کره ی زمین دریاچه های در امتداد سواحل اقیانوس آرام آمریکای شمالی می باشد. این آب های ساحلی بهترین شرایط زندگی را برای ریزترین موجودات آبی یعنی پلانگتون ها ایجاد خواهد کرد تا با تکثیر خود گروه عظیمی از ماهی ها را برای تغذیه به سمت خود بکشانند که آن ها نیز خود غذای شکارچیان بزرگتر خواهند شد. اما در میان تمام این شکارچیان، بزرگترین و قوی ترین شکارچی بر روی کره ی زمین یعنی همان وال ها، راه جالب توجهی را برای شکار آن ها به ارث برده است.

به شماره پروانه ۱۵۵/۲۶۷۱۶۷

این محصول بی نظیر در قالب یک عدد سی دی در یک قاب زیبا به همراه هدیه عرضه می شود.

نحوه خرید اینترنتیمستند ضیافت کبیر (اورجینال) the great freas :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مستند ضیافت کبیر (اورجینال) the great freas بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۷۰۰ تومان
خرید مستند ضیافت کبیر (اورجینال) the great freas


برچسب ها : , , , , , ,