خريد پستي مجموعه کارتون کلاه قرمزي 91 – اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی مجموعه کارتون کلاه قرمزی ۹۱ – اورجینال

  • دی ۱۱ام, ۱۳۹۱

مجموعه کارتون کلاه قرمزی 91 - اورجینال

توضیحات درباره مجموعه کارتون کلاه قرمزی ۹۱ – اورجینال :
در این مجموعه که شخصیت‌های عروسکی مهمان آقای مجری (ایرج طهماسب) هستند? داستان‌ها و قصه‌های جذابی را اجرا می‌کنند. جیگر? آقوی همساده? دختر عمه‌ زا و دختر دختر عمه‌ زا از جمله شخصیت‌های عروسکی اضافه شده در سال ?? در کنار شخصیت‌های دیگر هستند.

پخش مجموعه کارتون کلاه قرمزی ۹۱ با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب در ایام نوروز ۹۱ از شبکه دو سیما.

کلاه قرمزی ?? سومین سریال نوروزی کلاه قرمزی پس از کلاه قرمزی ?? و کلاه قرمزی ?? است. در این مجموعه که شخصیت‌های عروسکی مهمان آقای مجری (ایرج طهماسب) هستند? داستان‌ها و قصه‌های جذابی را اجرا می‌کنند.
جیگر? آقوی همساده? دختر عمه‌ زا و دختر دختر عمه‌ زا از جمله شخصیت‌های عروسکی اضافه شده در سال ?? در کنار شخصیت‌های دیگر هستند.

مجموعه “کلاه قرمزی” امسال بیشتر با محوریت عروسک‌ها پخش شد و ایرج طهماسب و حمید جبلی به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی از اوائل بهمن ماه مشغول طراحی و نگارش آن شدند.
مجموعه “کلاه قرمزی” در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تهیه شده است …
مجموعه “کلاه قرمزی” امسال چهار عروسک جدید به این مجموعه اضافه کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” بعنوان تازه‌ترین نسخه سینمایی با حضور این عروسک‌های دوست‌داشتنی هم مراحل مونتاژ را سپری می‌کند و احتمالا سال آینده در سینماها اکران خواهد شد.

حاوی ۳ دی وی دی
شماره مجوز: ۱۸۸/۷۷۳۲۰

نحوه خرید اینترنتیمجموعه کارتون کلاه قرمزی ۹۱ – اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه کارتون کلاه قرمزی ۹۱ – اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۵۰۰ تومان
خرید مجموعه کارتون کلاه قرمزی 91 - اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,