خريد پستي مجموعه طرح هاي گل و بوته وکتور نسخه 2 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی مجموعه طرح های گل و بوته وکتور نسخه ۲

  • اسفند ۵ام, ۱۳۹۱

مجموعه طرح های گل و بوته وکتور نسخه 2

توضیحات درباره مجموعه طرح های گل و بوته وکتور نسخه ۲ :
بدون شک این روزهای وکتورهای گل و بوته بیشترین استفاده را برای طراحی در امور چاپی به خود اختصاص می دهند . از این رو شروع به جمع آوری مجموعه جدید از این نوع آبجکتها کردیم و امروز این محصول رو در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم .

این محصول شامل بیش از ۱۰۰۰ وکتور و مجموعا در ۳۲۰ فایل وکتور به همراه فایل سورس و بصورت لایه لایه ، قابل چاپ و با دسته بندی متفاوت به صورت زیر می باشد :

persian graphic floral : این مجموعه شامل تصاویر برتر گرافیک گل و بوته می باشد که بیشتر مورد استفاده طراحان قرار می گیرد . در زیر می توانید تعدادی از تصاویر گل و بوته های این بخش را مشاهده نمایید :

floral objects : این بخش شامل موضوعات می باشد که در آنها به هر شکلی از اشکال هندسی با طرح گل و بوته استفاده شده باشد . چند نمونه از گل های موجود در این دسته :

flower set : این دسته شامل وکتورهای دسته ای و ست های همشکل با موضوع گل و بوته می باشد . نمونه ای از فایلهای این بخش را می توانید در این بخش مشاهده نمایید :

flower : این دسته شامل وکتورهای گلهای غیر فانتزی و طبیعی می باشد .

floral backgrounds : این دسته هم همانطور که از نامش پیداست شامل پس زمینه های وکتور با موضوع گل و بوته هست . این هم نمونه ای تصاویر این بخش :

+

و اما هدیه ما به دوستانی که این مجموعه رو خریداری می کنند :
مجموعه کامل fresh crawl از شرکت juice drop

شامل ۵۱ فایل وکتور گل و بوته از سری وکتورهای معروف این شرکت
دانلود فایل نمونه

همه فایلهای قابل ویرایش و قابل چاپ با ابعاد نا محدود می باشند . این مجموعه در یک dvd عرضه می گردد .

نحوه خرید مجموعه طرح های گل و بوته وکتور نسخه ۲ :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه طرح های گل و بوته وکتور نسخه ۲ بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۷۵۰۰ تومان
خرید مجموعه طرح های گل و بوته وکتور نسخه 2


برچسب ها : , , , , , , , ,