خريد پستي فايل هاي لايه باز creative storm مخصوص طراحان حرفه اي | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی فایل های لایه باز creative storm مخصوص طراحان حرفه ای

  • اسفند ۱۴ام, ۱۳۹۱

فایل های لایه باز creative storm مخصوص طراحان حرفه ای

توضیحات درباره فایل های لایه باز creative storm مخصوص طراحان حرفه ای :
مجموعه فایل های لایه باز creative storm یکی از جدیدترین پکیج های منتشر شده در سال ????-???? میلادی می باشد . این بسته مجموعه گرافیکی (psd ) در ? دی وی دی منتشر شده است که در هر دی وی دی حجم تصاویر در حدود ??? مگابایت و حتی بیشتر می باشد با کیفیت بی نظیر و باور نکردنی تصاویر .

از ویژگی های این مجموعه تنوع فایل ها و نیز نوع فایل های آن بوده ، سبک کارها و فایل های این پکیج بسیار متفاوت بوده و از بسیاری جموعه های دیگر برتر و متمایزتر می باشد . این مجموعه موضوعاتی نظیر فون های عروس و داماد، موضوعات دیجیتال و تکنولوژی، نقش ها و بافت ها سنتی و مدرن، پرتره و… را شامل می شود. رزولوشن و کیفیت تمامی فایلهای موجود در این مجموعه ??? dpi بوده که این رزولوشن مختص کارهای گرافیکی و چاپی بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باش د.

بسیاری از فایل های این مجموعه دارای لایه ها و اِلمان های پنهان و مخفی می باشند که شما با ظاهر کردن و روشن کردن این لایه ها ، به فایل موردنظر جزییات بیشتری اضافه می کنید که این موضوع در نوع خود قابل توجه می باشد.

نحوه خرید فایل های لایه باز creative storm مخصوص طراحان حرفه ای :
لطفاً برای خرید سریع و راحت فایل های لایه باز creative storm مخصوص طراحان حرفه ای بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان
خرید فایل های لایه باز creative storm مخصوص طراحان حرفه ای


برچسب ها : , , , , , , , ,