خريد پستي سريال مختارنامه(اورجينال)+اشانتيون مجموعه ebook | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی سریال مختارنامه(اورجینال)+اشانتیون مجموعه ebook

  • دی ۳ام, ۱۳۹۱

سریال مختارنامه(اورجینال)+اشانتیون مجموعه ebook

توضیحات درباره سریال مختارنامه(اورجینال)+اشانتیون مجموعه ebook :
شماره مجوز:۱۵۵/۹۳۸۴۷۵

مجموعه کامل سریال مختارنامه با کیفیت عالی+۴۰۰۰ کتاب تخصصی و عمومی به عنوان هدیه

خرید سریال مختارنامه

منبع : صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ( شبکه اول سیما )

کارگردان : داود میر باقری

مختارنامه داستان زندگی مختار ین ابوعبیده ثقفی را در مقاطع جوانی، میانسالی و پیری روایت می کند. مختار ثقفی رهبر یکی از قیام های شیعیان است که پس از واقعه? عاشورا با هدف خونخواهی از قاتلان دشت کربالا شکل می گیرد. فیلمبرداری سریال مختارنامه از سال ???? آغاز شده بود و در تیر ???? به پایان رسید. فیلمبرداری این مجموعه، در آران و بیدگل، تهران، آبادان، شوشتر، شهریار، ورامین، تاکستان، قزوین و شاهرود انجام شده است. در سریال مختارنامه ??? بازیگر اصلی و ??? بازیگر فرعی بازی می‌کنند. این سریال دارای ??? سکانس است که ??? سکانس آن مربوط به ? جنگ بزرگ این فیلم هستند

بازیگران : فریبرز عرب‌نیا، داوود رشیدی، بهزاد رحیم‌خانی، امین زندگانی، جواد زیتونی، فریدون ‌سورانی، محمد‌علی سلیمان‌تاش، بهرام شاه‌محمدلو، جمشید شاه‌محمدی، عنایت شفیعی، ولی‌الله شیراندامی، رامونا شاه، محمد صادقی، شهرزاد صفوی، مهرداد ضیائی، مصطفی طاری، ژاله علو، حمیدرضا عطایی، احمد علامه‌دهر، شهرام عبدلی، حدیث فولادوند، مهدی فخیم‌زاده و …

مختارنامه پرهزینه ترین سریال تاریخ جمهوری اسلامی ایران میباشد که با هزینه ای قریب به ۱۵ میلیارد تومان تهیه شده است

فروش سریال مختار نامه

و اما محصولی که با این سریال جهت هر چه بالاتر بردن سطح مخاطب ارائه می شود مجموعه ۴۰۰۰ کتاب الکترونیکی تخصصی و عمومی می باشد که خود این مجموعه ارزشمند دارای قیمت بالایی می باشد که شما می توانید با خرید سریال مختارنامه این مجموعه را به صورت هدیه از ما دریافت کنید در پایین توضیحاتی در مورد این گنجینه ارزشمند آمده است

شاید برای شما هم پیش آمده که برای یافتن یک کتاب خاص به چندین کتابفروشی مراجعه کرده اید و بعد از گذراندن چندین ساعت، خسته و کوفته با دست خالی به خانه بازگشته اید!
ما برای حل مشکل شما، چاره ای اندیشیده ایم…
ما مجموعه ای جامع و کامل از کتابهای الکترونیک، به صورت کاملا دسته بندی شده در موضوعات مختلف را آماده کرده ایم تا شما با صرف زمانی اندک و صد البته هزینه ای بسیار کم، کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.
حتی گاهی پیش می آید که بدون هیچ ذهنیت قبلی به کتاب فروشی میروید و با ده ها هزارتومان هزینه تعداد انگشت شماری کتاب میخرید. میتوانید با هزینه ای زیر ده هزار تومان صاحب ??? جلد؟ نه!! ???? جلد؟ نه!! ۴۰۰۰ جلد کتاب شوید و هر گاه که خواستید رایانه تان را روشن کنید و بر اساس موضوع دلخواه یا مورد نیازتان یک کتاب را پیدا کرده و مطالعه نمایید.
ما امکانی را فراهم کرده ایم که شما بتوانید با یک بار صرف زمان و هزینه ۴۰۰۰ جلد کتاب فارسی در موضوعات مختلف را خریداری و تا مدتها از آن استفاده کنید.
موضوعات این کتابها عبارتند از:
اجتماعی
ادبیات
بانوان
نونهالان
پزشکی و بهداشت
تاریخ
تجارت و بازاریابی
داستان و رمان
شعر و غزلیات
هنر و تاریخ هنر
مذهبی
مدیریت
موفقیت و کامیابی
تجارت و بازرگانی
زبان
فکر و اندیشه
کامپیوتر و علوم مربوطه
اینترنت
جغرافیا
علوم نامانوس
نقد و بررسی
اطلاعات عمومی
مقالات علمی فرهنگی هنری

کتب این مجموعه به صورت pdf و ebook میباشند

نحوه خرید اینترنتیسریال مختارنامه(اورجینال)+اشانتیون مجموعه ebook :
لطفاً برای خرید سریع و راحت سریال مختارنامه(اورجینال)+اشانتیون مجموعه ebook بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: تومان
خرید سریال مختارنامه(اورجینال)+اشانتیون مجموعه ebook


برچسب ها : , , , , , ,