خريد پستي بسته نرم افزاري ســوني اريــکسون 2012 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی بسته نرم افزاری ســونی اریــکسون ۲۰۱۲

  • دی ۱۰ام, ۱۳۹۱

بسته نرم افزاری ســونی اریــکسون 2012

توضیحات درباره بسته نرم افزاری ســونی اریــکسون ۲۰۱۲ :
بسته نرم افزاری ســونی اریــکسون ۲۰۱۲

۲dvd

قیمت فقط : ۴۸۰۰ تومان

اولین مجموعه نرم افزاری موبایل،سازگار با تمامی گوشیها در قالب دو dvd ، شامل نکات مفید در ارتباط با استفاده از نرم افزارهای مجموعه و مطالب آموزشی ارزشمند و کاربردی .

نرم افزارهای پرطرفدار موقعیت و مکان یابی به صورت ماهواره ای به همراه نقشه شهرهای ایران .نقشه جاوا شهرهای ایران و جهان با قابلیت اجرا بر روی تمامی گوشی های موبایل .شامل نرم افزارهای بازیابی اطلاعات از دست رفته گوشی های موبایل مانند ، اس ام اس ، تصاویر گرفته شده با دوربین و … .دارای مجموعه ای کامل از پیامک های تصویری در موضوعات متنوع

به همراه نرم افزارهای پیش نیاز و ضروری ویندوز به منظور اجرای بهتر و بدون پیغام خطای برنامه ها .بیش از ۲۰۰ تصویر متحرک و انیمیشن جهت استفاده در قسمت اسکرین سیور .شامل ترفند و نکات آموزشی به زبان فارسی در قالب موضوعاتی مانند : (کدهای مخفی گوشی ها ، بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل ، افزایش عمر مفید باطری ، راه های عکاسی بهتر با موبایل و …) .

۲dvd

قیمت فقط : ۴۸۰۰ تومان

دارای کاملترین و زیباترین آرشیو پوسته و تم برای تمامی سری ها در موضوعات متنوع .به همراه نرم افزارهای پراستفاده و پرکاربرد تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر به منظور استفاده بروی گوشی های موبایل .

مجموعه ای متنوع و جذاب از جدیدترین و مهیج ترین تصاویر سرگرم کننده و خنده دار با فرمتهای قابل اجرا بروی گوشی موبایل .بازی های جذاب و زیبا ارائه شده در موضوعات متنوع و سازگار با تمام گوشی ها .تصاویر پس زمینه زیبا و مهیج در موضوعات متنوع و دسته بندی شده در تمامی اندازه ها برای تمامی گوشی های موبایل .

به همراه نرم افزارهای کاربردی و ضروری جهت برقراری ارتباط موبایل با کامپیوتر و مدیریت موبایل از طریق کامپیوتر .

آرشیوی کامل از نرم افزارهای موبایل برای تمامی سری ها و دسته بندی شده در گروه های متنوع نرم افزاری نظیر : آنتی ویروس ، مدیریت تماس و اس ام اس ، پلیرهای صوتی و تصویری ، ابزارهای اینترنتی ، مدیریت فایل و … .

مطالب آموزشی فارسی در خصوص آشنایی با مفاهیم موبایل جهت کارکرد بهتر با نرم افزارهای موبایل .اتوران پیشرفته به زبان فارسی برای دسترسی راحت به قسمتهای مختلف dvd .
و ده ها ویژگی دیگر که شما کاربران انتطار آن را دارید و هم اکنون این بسته عظیم نرم افزاری در اختیار شماست …

نحوه خرید اینترنتیبسته نرم افزاری ســونی اریــکسون ۲۰۱۲ :
لطفاً برای خرید سریع و راحت بسته نرم افزاری ســونی اریــکسون ۲۰۱۲ بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: تومان
خرید بسته نرم افزاری ســونی اریــکسون 2012


برچسب ها : , , , , , ,